Jag kan allt

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Isabella - 17 augusti 2014 11:28

Hej hopp.

Tyvärr har vi kommit fram till Söndag och det är sista dagen på denna helg. Jag har varit ledig. Bara ledig och haft en massa inplanerat.

Det har nog varit tur, för att jag har varit trött i helgen. Trött och lite lat. Fredagen efter lunch så dog jag typ. Vart så jäkla trött att hade jag haft en säng på jobbet så hade jag nog lagt mig för att sova. Hem efter jobbet måla det andra varvert i Rebbes rum och sedan iväg vid halv åtta och pllocka bär med mys Sara.

Tur som f-n var dom flesta bären redan av plockade så vi chill plockade och mys rökte (jag mys rökte) !

Sedan hem och tvätta av sig allt bajs, svett och fett.

För att sedan tror att jag skulle kunna se lite tv, men det gick ju typ inte! Sommande direkt jag hoppat i min one pice och tagit kudden till soffan   

Lördagen och Söndagen har bara bestått av att shoppa ! Shoppa på loppi och Dollar Store! Igår var vi till dollarsor och hanlade för 866kr prick.

Och det bästa fyndet var en cabin väska till alla flygningar jag ska göra framöver. en ljusrosa med hårdplast för endast 150 kr    Jag är så nöjde över den!

Sedan ifag hittade jag på loppis gardiner till Rebbes nya rum och två hyllor hon ska ha allt detta för 70 kr !

I love Loppis!

Nu är det lunch dax och magen skriker. så nu drar jag !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards