Jag kan allt

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av Isabella - 14 augusti 2014 08:35

Allså nu ger jag upp denna blogg!

Denna sida gör mig så jävla förbannad ! Den raklar hela tiden. Ibland raderar den allt man skrivit PLÖTSLIGT ! Ibland hoppar den upp två tre dager mitt i allt och märker man inte det direkt så blir man fustrerad.

Ibland vill den logga ut en HELT PLÖTSLIGT ! !   

Nu är jag less på detta och funderar på att starat en blogg på något annat ställe.

Det är ju tråkigt men denna blogg ligger ju kavar om någon vill kika in endå.

Jag låter er veta när var och hur det blir i tid om ni vill fortsätta följa denna helt vanliga kvinnas liv och funderingar.

Nu ska jag åter gå till mitt nya jobb.

Målare. Jag håller nämligen på att tapesera i Rebbes rum. Vi har slitit tapet, slipat, och spacklar igår jag och Rebbe.

Idag har jag tagit andra varvet själv och nu snart mellan tvätt och slip ska jag fara och köpa vägg färg.

Ett resultat kommer ni att få efter helgen då jag lova Rebbe detta ska vara klart på Söndag.

Hej hopp på er så syns vi senare !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards