Jag kan allt

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Isabella - 16 augusti 2014 08:29

. . . . .det är inte sidan som gör detta bajs !

Det är min dator TYVÄRR ! Förmodligen något typ av djävulskaps virus.

Klok som jag är så igår satte jag på virus pogramet och scannade   Det fanns inte några bajs virusar. så troligen är det ett sådant virus som man behöver ha ett SUPER virus pogram till och det har ju inte jag.

Men summan av kardemuman är att, byta blogg allså inte ge något utan problem kvar står.

Så ni behöver inte vänta på att jag ska lägga nerdenna blogg.   

Idag är det lördag och jag och familjen drar till ARVIDSJUAR !

Japp ni hörde rätt. Vet inte om jag änns har varit där någon gång?

Dagen ska gå ut på att SHOPA !

Det ska finnas norrlands  största DollarStore där OCH det är tydligen marknad där oxå.

så några fynd kommer vi säkert att komma hem med.

  

Nu har hela klanen vaknat och vi har hunnit börja bråka så detta kommer att bli SÅÅÅÅÅ jävla trevligt idag.

Ha det bra nu alla och njut av ledighet ni som är lediga !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards