Jag kan allt

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av Isabella - 26 augusti 2014 11:58

Det är med försiktighet jag rör mig fram idag. I går tog jag mig i kragen och for på Bootcamp efter några veckort uppehåll från det.

Vi vart HELA tre stycken och detta var ju både för och nackdelar. Nackdelen var att man kunde inte fusk vila !    Utan Johanna hade sten kolla och körde kanske skiten ur oss ! Fördelen var att man kände efteråt att jag var HELT slut i var enda muskel i hela kroppen.

Idag var det bara en sak att göra ! TRÄNA   

Så nu har jag varit på gymet och sprungit och gjort lite situps, armhävningar.

När jag stod där på löpbandet och svetten rann, bena värkte och mitt onda jag sa . . .

-Nä men du behöver inte springa 4.5 km idag, du kan nog gå nu en stund. . . .

Nu ska jag ge denna övervikt som jag lev med typ hela livet en fet smäll på käften   

Jag har börjat min riktiga "smal" resa när jag opererade mig -96 när jag opererade mig.

Min start vikt var då 92 kg och resan under åren har varit upp och ner.

Men idag kan jag säga att jag är glad för att jag har kommit så långt att jag börjat träna, äta bättre och förstå att jag inte lever för att äta, utan att jag ska äta för att överleva.

Idag efter passet såg jag mig själv i spegeln i gymet och var nöjd över vad jag åstakommit. Jag gillade vad jag såg.

Jag har aldrig gillat att spegla mig, men idag kännde jag att jo jag är rätt nöjd med min figur.

Skinny smal kommer jag aldrig att bli och det vill jag inte sträva efter heller. Jag har fött två barn, bantat bort ca 30 kg. självklart finns det spår av det och det ska det går göra.

Jag är ju en vanligt människa helt enkelt.

Min resa är inte slut än och jag vet inte om den någonsin kommer att göra det heller.

Men just nu går det bra och jag ska fortsätta att göra saker som får mig och min kropp att må bra.

Jag ska fortsätta att ängna tid år mig själv för det är jag värd !



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards