Jag kan allt

Alla inlägg den 28 augusti 2014

Av Isabella - 28 augusti 2014 12:15

God förmiddag eller nåt. . . .

Idag har vi den dag vi snart känner att det är helg. Bara en dag till sedan få vi vila våra hjärnor från jobb och bekymmer.

Träningsvärken ligger i fortfarande. Igår var min tanke att fara och gå broarna runt på kvällen. kl 18.00 ringde min kära mor och frågade om jag var på g till henne ???   

-Öhhh nä, hur så. . ?

-Men du skulle ju göra mina naglar innan vi åker?

-Öhhh men är inte det nästa vecka det är den 28 ??

-Nä lilla gumman det är i morgon vi åker.

-Men oj ? Förlåt mig mamma, jag kommer på engång.

Så promenaden utebliv igår kväll. I stället blev det att pynta mammas naglar. För idag åker hon till England på bröllop.

Idag har jag bara latat mig som vanligt. snurrat mig av irritation i sängen då jag försökt se Paradis Hotell.

Tror jag ger upp detta program. Allså jag vill inte låta som jag är en fisförnäm över mogen tråkigt kärring men pleas !

Fucking har ju får en ny betydelse, eller som det känns när man ser programet så har det ingen betydelse. Dom säger detta ord typ varannan gång !

Fucking fittor, fuckin tråkig, fucking supa , fucking knulla. . . . . . fuckin fucking fucking allt !   

Man blir ju less. Sedan denna panik över att knulla ?Killarna har liksom bara fitta i huvudet.

Dom håller på att spricka av KÅTHET. Snart tar dom vad som helst osv. . . . Vad då vad som helst?? Vad ska dom göra om tjejorna inte vill knulla?? skulle vara roligt att veta? Låter som dom tror att alla vill ha dom? Det låter som att det är DOM som offrar sig och knullar en tjej??

Dom genomgår ett "låssas" äktenskap och en del killar kan inte ta en "låssas" skiljsmässa efter 2 dag och flippar och säger att tjejen äcklar han, hon är den äckligaste han vet i världen???

Näää jag gillar intriger och lite spel, men jag tror big brother passar mig bättre.

Just detta med knull och fucking och ytlighet blir förmycket. Jag finner det inte så spännade. Sorry min vän men jag skippar detta program och inväntar big brother. Där knullas det oxå men min erfarenhet är då att dom kan säga andra ord än fucking och vill iallafall göra lite andra busiga grejor på dagarna än knulla.

Ja ha nu tappade jag bort mig igen. . ..

Jo vridit mig i sängen, plinkat på datorn, städat och förberätt mig på att åka och träna.

Känns jobbigt men okej endå för att jag har ont i mina stumpar.

På lördag åker jag och gubben mot Umeå på äventyr. Han har bjudit mig på en natt på hotell och tydligen ska vi göra något spännande som jag inte går veta vad det är   

Jag har iallafall bestämt vad vi ska äta trodde jag. Var sugen på indisk mat, men nu vet jag inte längre. Vill ha kött oxå. Ja vi får väl se hur det blir. Men umeå blir det och jag ska njuta av helgen till fullo.

Nä rövar och pruttar (mogen som vanligt) nu ska jg packa min väska och snart dra vidare. Men ha nu en bra dag och glöm inte att alla är vi värdefulla !




Av Isabella - 28 augusti 2014 10:23

Har funderat på lite saker som egentligen är obetydliga men som gör mig förbannad !


1. När man INTE fäller ner toa sittsen !!

När man kommer på toa med 10.ans träningsvärk, trött och stel. sätter ner röven på kallporslinet. Det bli en kall chock och jag tänder på alla jävla sylindrar!


2.Om det inte finns pålägg hemma på morgonen!

Allås jag blir så himmla grinig och sur. Har ju egentligen bara mig själv att skylla.


3.När man står i en korsning och väntar för att svänga ut och billisen som JAG ser ska rakt fram helt plötsligt ska svänga och inte använder blinkersen!

Sliter mitt hår nästan om man fått stå där och vänta!!!!   


4.Folk som ser på hockey och har ÅSKIKTER om allt som gör på plan och i båset.

Tror ni verkligen ni vet mer om hockey ,än dom som spelar och tränar?


5.När jag fantiserar i väg och har tänkt göra en massa saker och i slut ändan blir det bara hälften!

Varför är jag så slapp och lat ??


Helt onödiga att lägga energi på!

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards