Jag kan allt

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Isabella - 1 september 2014 08:35

Herregud vad tiden springer iväg. Känns helt okej att det är så ,men kommer man hinna allt man tänkt innan man  trillar av pinnen ?

Helgen har passerat och fast man har slappat, ätit gott och druckigt med motta så är man trött.

Idag fick jag som bända upp ögonen. som vanligt hade jag en tanke igår att jag skulle stiga upp kl 6, fika, blogga och träna innanjag börja jobba kl 12.    En jätte kereaktiv tanke men jag sitter fortfarande här i morgonrocken och gäspar.

Helgen var otroligt intressant.

Började fredagkväll med att fara på matfesten med Mia. Jäkligt mycke folk. proppade i mig en Oxfilerulle och sedan vart det några drinkar. Micke anslöt till oss efter 19. Men klok som man är så skulle vi ju upp på lördag så kl 22 var vi redan hemma i vårn säng.

lördagen började bra. fixade lite skaer hemma innan vi drog  mot Umeå.

väl framme i Umeå så började min mage bubbla   Direkt in på toan och så var magen igång !!

Inte roligt. Sedan var dagen och toa besöken i gång. Men som tur var så upphörde det när man började dricka lite. Tyvärr var matlusten inte på topp så middagen på Allstar var ju god men inte något för mig när man inte mådde perfekt.

En rolig incedent var när jag och Micke skulle beställe drinken "Snowboll" .

vi frågade servitören och hon såg frågande ut ?   

-Jag ska gå och fråga om någon kan göra den?

hon försvinner ett bra tag och kommer tillbaka på en stund

-Öhh bartendern sa att han var lite för ung för denna drink, men han skulle fråga någon av dom äldre i köket ?? !!   

Hur gammal är man ??

Hon kommer tillbaka igen eger en stund och berättar att jo vi ha en som vet vad som är i den.

 

Efter middag var det dax för överaskningen. Jag var bjuden på "VUXEN" cirkus kan man säga. Man fick dricka alkohol under akterna och det stippades vilt av både kvinnor och män. det var jätte roligt och dom var skit duktiga allihop.

Vi avslutade kvällen med att ta oss en bit mat på Mc Donald och sedan drog vi tillbaka till hotellet.

Vi bodde ju på 12 våningen (ja jag vet , det var ju skit högt upp) pch hade STORA fönster mot centrum. under dagen var ju Micke tvungen att danska naken fram för fönstret pgr av att han trodde att glaset var färgat utifrån och att ingen såg in. . . .

Hahahahah på vägen hem på natten inser vi att JO alla ser in, inget färgat glas . . . .   

Så nu väntar vi på en bötes lapp på att man blottat sig för Umeå stad.

       

Nu blir det att fixa sig före jobbet och sedan dra in mot stan.

Hoppas jag har något socialt stöd idag med någon mysig tant eller gubbe. !

CHHAAAOOOOO mi amigos !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards