Jag kan allt

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Isabella - 4 september 2014 20:27

Stressar till Coop efter jobbet för att inhandla dagen middag. Springer in i butiken och hinner nästan fram till maten. Inser då att JÄVLAR jag har glömt min mobil i cykelkorgen!   

Små springer mellan hyllorna för att komma mig ut igen INNAN någon tjuv upptäckt min fina mobil i cykelkorgen. Kommer ut och ser att den ligger kvar där snällt och fint. Gör ett nytt försök med att gå inte igen. springer fram till disken där västerbottenspajerna ligger. Grabbar den största och går med bestämda steg mot kassen. Passerar Colan och grabbar en dricka i farten, passerar chips avdelnignen och det är då det händer . . . . . .

Det har kommit TRE nya smaker av cheese ringar ? ? ? ? ? ? ? ? Världen , tiden stannar till och jag förstår att jag såg ut som ett dreglande FÅN !   

Känner på påsaren och tänker att fan vad jag vill prova dom här. . . . .!

Håller huvudet kallt och tar ett steg tillbaka.

Nääää jag får prova dom i helgen istället intalar jag mig. går vidare till kassan och betalar.

Åker hem fixar middag, äter duschar och lägger mig i sängen för att vila.

sommar till typ 30 min.

Vaknar med ett ryck och skriker ut . . . .

-MICKE det har kommit tre nya saker i OLW familjen (jag är super glad när jag skriker detta)

Jag måste fara och köpa en av smakerna. . . .

Jag klär på mig drar iväg och köper en av smakerna. Jag sår där och väljer noga som bara den. väljer då den smak jag TROR är godast. En smak av någon typ av peppar ost.

cyklar hem och slänger migner i soffan fram för hockyn och öppnar påsen.

Men gud . . . . . .det lukate JÄVLIGT gott ur påsen men smaken var inte densamma. Den smakande nästan ingenting ! Så nu sitter jag här med stor öga och är besviken.

Slut plederingen av detta blir att  det var inte VÄRDT detta!

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards