Jag kan allt

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Isabella - 25 september 2014 18:42

god afton folket.

Nu har jag landat hemma i min soffa idag. Efter 4 dagar av motion till förbannelsen   

vi har gått i 4 dagar bostavligen.

vi har börjat våra dagar kl typ 9.30 och kommit hem till hotellet ungeför kl 20.30 och då kan jag säga att vi stupat i sängen. Kanske sammanlagt har vi suttit max 2 timmar per dag.

så om detta har varit en "vilo" semester vet jag inte. Snarare en motins semester.

Men det har varit roligt att se London.

Nu är jag en av dom som har sett London brige, London Eye, Big ben, Madam tussauds, Buckingham palace och en massa annat som finns i STOR London   

Överallt var man gick så bad folk om förlåtelse ? Varför vet jag inte men alla sa "SORRY" så fort dom korsade min väg. Själv sa jag ingenting för jag fattade inte riktigt varför man ber om ursäkt hel tiden?

I mat väg har vi nog prövat det man MÅSTE pröva. Eller rätttare sagt Micke provade "fisch and chips"   

Utlåtande lät så här

Detta är första och enda gången man provar detta ! INTE gott. En helt vanlig friterad sur fisk med pommes ? ? ? ? Varför tycker engelskmännen detta är så jäkla gott ???

Dom är konstiga?

För utom den dåliga fisken så har dom en JÄVLA massa myt i england. Hur många som helst och man får fickorna full på 2 sek om man handlar. Alla är stressade i alla kassort vart man än kommer så 100% turist som man är så blev man ju stressad själv och ville inte uppehålla kön, så man drog ju jämt fram lappar. Så fickorna blev fulla av myt på noll tid. Kvällar bestod då av att räkna och se hur mycket pengar man hade egentligen.

Men då har vi haft det trevligt och London är nog en stad jag skull kunna tänka mig att åka till en gång till. . . . . .. kanske . . . . .. . .  

 

                               

Kolla in såsen jag har vi mungipan ?? Det är kebabsås och inget annat! Bara så ni vet.  

     


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards