Jag kan allt

Alla inlägg den 10 september 2014

Av Isabella - 10 september 2014 14:34

Hej hopp på er. Nu är vi mitt i veckan och man känner att veckan har just börjat eller att nu är det bara några dagar kvar. Typ antiklimax allså.   

Helgen som var var ju en "över trevlig helg" ! Tjej fest stod på schemat och OJ OJ vad vi hade trevligt. Många återbud men vi som var där hade super roligt.

Dans ,sång och en amssa babbel är vad vi tjejor behöver ibland faktiskt. Sedan hade jag så himmla tur att min fd arbetskollega som har börjat plugga nu ville komma och vara med. Jag har verkligen saknat  henne på jobbet.    Men förhoppningsvis så kommer viatt höras igen någon dag.

Sedan var min "jättebästis" Stina, min gullsvägerska Emelie och min lands kamrat Jessica !

´Vi hade SÅ trevligt att på lördag var hela dagen inte så trevlig.

Jag tror jag inte blev männiksa förrän på söndagen. Och det var tur att jag var männsika då, för då hade vi en handledarutbildning i att köra bil på 3,5 timmar   

Fattar ni 3,5 timmar i en plaststol med en människa som ska lära ett gäng gammla männikskor att köra bil rätt ? ?

Min funderingar är om detta kommer att gå ??

Iallfall så har jag gjort den nu så snart kan jag övningsköra med Rebbe( jag är typ rädd) .

Det slog mig oxå att Micke är skit gammal. Han övningskörde med mig när vi träffades och nu ska han övningsköra med sin dotter   

VA ????

Hur gammal är han egentligen?

Idag blir det nu att rullar hemma gjorda köttbullar, koka potatis och göra en egen brunsås, städa och sedan kasta ner röven i soffan för att se första  matchen av hockey(nu hann jag skryta hur duktig jag är oxå) .   

Och när det är hocky får man fika go fika har jag hört.

Pöss nu på er glad skitar, för nu blir det köttbulls sm i detta hus !



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards