Jag kan allt

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Isabella - 16 september 2014 09:25

Hej hej hej  hej . . . . .   

Har svalt frukosten och svarat på några frågor på facebook. Hoppat i träningskläderna för att tvinga mig till gymet senare med mys Idha.

Har idag lyssnat på nyheterna och blir så JÄVLA less på allt snack om val val val   

Nu är valet gjort och folket har talat om vilka vi vill ska styra Sverige.

För guds skull sätt ihop regeringen nu och börja jobba nu med det ni politiker har lovat. Så slipper alla gissa hur det ska bli.

PUNKT för det nu   


Idag blir det träna och jobba ikväll. Just nu finns det bara ett mål jag har och det är att komma mig iväg till Chile.

Det känns nu som jag har en transport sträcka jag måste ta mig igen och jag räknar nästa dagarna. Fast det är länge kvar.

Längtar verkligen efter mina syskon och syskonbarn och mor. Om jag kunde skulle jag snabbspola lite,så där snabbat att man får en rolig röst och gör roliga snabba rörelser   

Jag har några roliga sker jag ska göra innan jag kommer till den 6 jan då vi åker.

Först nu på söndag så åker vi till London i 4 dagar.

ska bli jäkligt nice, men jag är rädd för att vi kommar att springa som hamstrar för att hinna allt man vill se i London.

Jag hoppas inte resan blir en STRESS resa utan att vi kan njuta av den lilla kort ledighet vi har unnat oss. Sedan har jag bokat den 14 nov en "glitter och glamor" fest på Skelleftekraft arena med Stina och Nicke.

Vi ska kolla in den svenska sång eliten med julbord, godisbord, alkohol, sång, tvävlingar och disco. Så dom två grejorna ska jag komma till först innan jag går mot mitt huvud mål.

Spanskan är på noll och jag har sprungit runt och tjatat på andra och mig själv att

-JA jag måste börja plugga lite spansk nu, så jag fattar något när jag far till Chile?   

Ganska typiskt mig själv att bara springa runt och tjata om saker jag skulle ha gjort. Jag är dålig på att bara göra det.

Det är kanske det  jag ska börja med nu ?

Bara göra det. . . . . .? ? ? ?

Ja nu är det så att det är inte så himmla lätt att förändra ett lat betende. Men om jag aldrig försökaer så blir det aldrig.'

NÄÄÄ nu blir det. Två dagar i veckan ska jag läsa lite spansk och fräschat upp mitt minne.

Joooo så blir det.

Nu kompisar ska jag ut och fota lite innan jag ska och träna. Så nu får ha det så bra tills nästa gång.

Ingenting är omöjligt vet ni ju !   



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards