Jag kan allt

Alla inlägg den 13 april 2015

Av Isabella - 13 april 2015 07:18

God morgon på er !
Måndag och detta är min sista veckan i det vuxna kaos som jah blivit tvungen att ta tagi i. Rolfs lägenhet städas idag och på onsdag blir det att träffa banken och skriva över allt på nya ägaren. Efter denna vecka kommer jag förmodligen kunna koncentrera mig på mig och bara min familj mestadels.
Nu idag har jag varit uppe med tuppen för att hinna göra matlådor så min mage ska få bra mat i sig efter tröningen idag.
Är nöjd som bara den oxå . Efter en veckas träning så har jag lyckats gå från 3,2 km till 4,3 km igår på 30 min så jag har som mål i veckan att orkan ta mig till 5 km 30 min. Min kropp känns lite lite fastar och min ork är lite bättre.
Bara vinningar på att tänka mig själv allså :)
Tävlingen på jobbet fortgår och idag ska jag räkna ihop förra veckans poäng och hoppas på att jag ligger bra till.
Nu vänner ska jag packa väskan, förberedda mig på ett alvarligt möte, sedan snabb träna och sedan jobb för hela slanten.
Så alla ska ha det nu så bra så hörs vinsenare i veckan med förhopningsvis ett lite mer humorisktiskt inlägg ; )

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards