Jag kan allt

Alla inlägg den 15 april 2015

Av Isabella - 15 april 2015 06:28

Men äntligen är denn dag här. Den 15 april !   

Den 15 april är dagen min mamma fyller år, det är idag jag snart har traskati mål med allt vad det innebär att sälja en lägehet.

Det är idag alla papper blir klara och jag behöver inte bry mig mer om detta. Fy fan vad skönt!

Idag kl tio ska vi träffas på köparens bank och han ska skriva på ALLA papper och sedan bli av med många tusenlappar   Jag ska le och vara trevlig och sedan skaratta tills jag dör inombords.

Igår träffade jag denna människa för han skulle godkänna städningen. Snäll som jag var så upptäckte jag att vi inte tagit bort en mindre fotölj,tre tras mattor och ett mindre bord.     Jag sa att detta kunnde han kasta eller han får det, men näää.

Super ordentlig som han är så sa han med den mest ordentliga och rädda rösten. . . .

-Ja men ni får GÄRNA ta bort dom där sakerna innan jag flyttar in . . . ..

MENNNNNNNN så nu måste jag fixa typ en släp eller helst en jätte stor bil som rymmer en fotölj så vi får bort det där och hur fan ska jag fixa det då ?

Jag känner ingen med JÄTTE stor bil ??  Typiskt.

Efter mötet skajag gå på stan en tvärris och fixa en fin och användbar present till min mor.

Vad ska man köpa? Har frågat ihjäl Micke hela går kvälen om vad jag ska köpa och han tyckte att jag ska köpa ett presentkort på mat eller fika. Så det kanske jag gör eller så köper jag på turistbyrån så kan hon handla VART hon vill i hela Skellefteå !

Igår vann ju AIK mot Växjö. Jag som är typ kompis med Krill Kabanos (han bor granne med en av våra vårdtagare) veta att just nu jobbar dom hårt. Som typ förra veckan så jag att han bevit av med kryckorna, men att han tydligen var välligt förkyld. Han  komme och satte sig i sin bil. hostade satan så jag tror enda halsmandeln komme upp. Han hällde upp några piller i sin hand och svalde direkt, tog näs spray i våldet och for.

Igår komme han u jäspande och hoppade in i bilen. Gnuggade sig i ögonen så han skulle vakna till, tog ett tugg och startade bilen och for.

Så det verkar vara lite jobbigt för dom nu men hårda dagar.

Nästa gång jag ser honom kanske jag ska prova hälsa och hoppas han har lagt märke till mig lika mycket som jag känner han    

Nu min läsare ska jag ut i tvättstugan och skiffta tvätten, packa min träningsväska och peppa för att denna dag ska ta slut och jag får vakna till ett mindre "detta måste jag göra" liv !

Ha nu en bra dag så hörs vi sedan !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards