Jag kan allt

Alla inlägg den 8 mars 2020

Av Isabella - 8 mars 2020 17:30

Allså god afton folket.
Söndag idag och helgen drar ihop sig mot slutet. Jag har haft en ledig helg från främande och från alkohol, MEN det finns alltid saker att göra. Igår blev det en tvättning, promenad, till mamma, till pappa, hockey med Camilla, ut och käka på Stadskällan, promenad och sedan fick jag landa i soffan ? ja i det stora så gick en hel dag rätt fort. Idag drog vi oss ändå fram till 9 ? sedan frukost, en sväng till Bilteama.
Inhandlade en present till pappa, en bagagmatta och tvätt servetter till bilen. Sedan begav vi oss till Bureå för att jag skulle putsa lite på bilen och Micke skulle montera på min nya ljusramp ?
Nu jävlar ska jag få se något när jag kör i mörkret.
Det tog lite tid så vi var inte tillbaka i stan förrän 13 och då åkte vi och handlade.
Väl hemma bytte jag bara kläder och för till mamma en stund.
Hem igen, klädde på mig ordentligt och ut med Doris på en lek promenad. När jag kom hem var Rebbe och Oliver här och vi åkte och köpte mat. ....
NU äntligen har jag fått landat i soffan och ska sitta stilla här i två timmar. För att sedan ta en promenad igen med Doris ?
Som jag sa, det finns alltid något att göra.
Men en bra helg har det varit och nu ska jag bara vänta på att Camilla ska vakna och jag ska återta min plats i soffan ?
Detta är oxå mitt första inlägg från mobilen.
Så grattis till mig

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards