Jag kan allt

Alla inlägg den 2 mars 2020

Av Isabella - 2 mars 2020 18:35

Jag är inte orolig för att bli gammal. Jag välkommnar min ålderdom och ser farm imot att bli äldre. Även om ansikte börja få rynkor, kroppen blir slappar och krämpor kommer så känner jag att jag åldras med lycka. 

I går lyckades jag fylla 42 år. Ingen ålder egentligen, men endå 42år    Jag hade en super bra dag. Vaknade på morgonen och gjorde mina vanliga sysslor. Hunden, frukost och plockade bort lite. När jag står i köket så smyger Micke upp bakom mig och tar ton    Jag sket nästan ner mig..... 

Av honom fick jag en väldigt välbehövlig ljusramp till bilen. Min bil har SÅÅÅÅÅ usla lysen att när man kör i mörkret så ser jag typ ingeting. Så nu jäklar ska det bli ljust på vägen. Sedan hade han oxå tagit hjälp av dotterrn oh köpt en parfym. 

Jag öppnade den och förstod inte då att det var en "dyr" parfym. Jag är ingen lyx hustru på något sätt och jag är ingen som går och köper dyra parfymer direkt. Har väl kanske hänt två gånger i mitt liv, och då har dom varit på rea. Jag gillar inte att lägga pengar på dyra märken bara för att det är ett speciellt märke. MEN om man får dom så tackar jag gärna och det känns så lyxigt. 

Just detta märke visst jag inget om förrän jag kollade upp märket.... så nu kan jag springa runt och känna mig lyxig    Och den lukate jävulustiskt gott 

 

Seddan kom dottern med en uppsjö av produkter. Jag hade nämligen önskat mig EN nattkräm, men hon slog på stort och jag fick både nattkrämen, dagkrämen och ett serum för ansiktet. Och inte bara det, burkarna var ju AS snygga och passar min inredning perfekt   

 

Antingen tycker hon jag börja bli rynkig ELLER så är hon helt enkelt en super snäll dotter . Jag gissar på det senaste. 

Jag fick även doftpinnar, pengar, en bärkasse. 

Rebecca och Oliver stod för middagen igår. Det vart en jätte god pasta rätt med panerad kyckling. Hon har blivit så duktig på mat och varje gång hon bjuder förvånr hon mig. 

   

Sedan på dagen la hon ut en bild på mig och Micke på hennes instagram och berättade hur mycket hon älskar oss. Hon är ju bara för underbar denna unge.

 

Idag morse när jag kom för att lämna Doris hos hennes dagmatte så hade hon oxå en lite present. En stickad torktrasa som hon hade gjort till mig. 

När jag kom till jobbet så kom en annan kollega med en paket   en jätte fin ljusstake och en lite ask i glas. 

En annan kollega skrev ett super fin meddelande på hennes Facebook sida att  alla borde ha en "Bella" i sitt liv   

Allså jag är så jävla lyckligt lottad att ha så otroligt många fina människor i mitt liv. Jag blir verkligen rörd över alla dess människor och är super tacksam för att just ni finns i mitt liv. Sedan är det ju as många som grattade mig på facebook. Tack till alla dom som orkade skriva ett grattis. Det värmer oxå. 


Iveckan har vi uppehåll med utbildningarna, så jag jobbar som vanligt i veckan. Jätte roligt det med. Att träffa kollegorna och alla gammlingar. 

Idag har jag och Micke tagit oss en promenad med Doris och nu hägrar tv delux. Så nu ska jag hoppa i duschen, smörja in mig och ta på mig lite parfym och sedan kasta upp kort benen i soffan.

Ha nu en super bra dag ni andra så syns vi en anna dag.  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards