Jag kan allt

Alla inlägg den 15 mars 2020

Av Isabella - 15 mars 2020 19:29

Söndag härligt söndag.
Denna helg har varit en helg med bara vila och återhämtning.
Presic som jag ville. Jag har bara gjort det man måste och sedan spenderat resten av tiden i soffan och tittat på Lost. Jag har oxå låtit mitt hår flätats igår. Har länge varit AS less på att platta, föna och dölja det korta håret under som jag håller på att spara ut.
Så igår för jag till en tjej kl 11 och slog mig ner i stolen. Kl 18 var jag klar. Konstaterar bara att det tar jäkligt lång tid att fläta mitt hår.
Men är nöjd och nu kan jag sätta upp håret.

I morse klev jag upp och inbä hade att jag skulle hitta bajs av Doris. Hon har ju haft diarré sedan natten mot onsdag. Idag vaknade jag och hittade inget bajs. Och när vi gick ut så kunde hon forma en bajskorv. Jag blev så glad. Trots att den var mjuk, så var det en korv. Så nu är hon oxå tillbaka på banan.

Efter den lyckade bassen gick jag in igen och på mig en stund till. Då föddes idén att åka till Piteå. Så jag ringde och väckte upp dottern och frågade om dom ville följa.
Och det ville dom. Så vi klev upp, jag tog en lek promenad med Doris och sedan packade vi in oss och för allihop. Dollar store stod på besöks listan. Vi shoppade lite onödiga saker och sedan begav vi oss mot city. Lunchdags och vi provade på Baster Burger. Jag är inte jätte säker på att det är stället för mig. Det är ju inte dåligt, men inte jätte gott. Men efter detta mål så kom jag och Micke fram till att middagen uteblir.
Så nu ligger vi här och är två ju fråga vargar.
Tur man har lite extra resurser på kroppen man kan nalla av.
Nu ska jag bara njuta av lugnet resten av kvällen. Har bara kvar en kiss paus och två tvättstuge besök.
Att inte ha saker i bokade och att bara få ha kvalitets tid med maken och hunden är det bästa som finns på helgerna.
Veckorna är alltid fulla och man hinner knapp prata innan jag typ alltid somnar i soffan.
Så sådanna här helger är sköna.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards