Jag kan allt

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Isabella - 2 augusti 2009 23:01

I veckan jóbbar jag inte så mycket. På måndag ska jag och Micke handla och åka båt, tisdag ingenting så undra om vi ska ta det då. Messa mig om du kan då. Du har väl mitt nummer? Sen alla grejor vi gör , det är Micke som hittar allt och jag följer bara med..hiihi

Men ibland är det inte alls så roligt....hahahah

Av Isabella - 2 augusti 2009 22:53

Var väl hemma som vanligt vid kvartöver åtta i morse. La mig och sov direkt. Vaknade upp vid halv ett, jätte skönt tycker jag. gossade lite med Micke och sedan bestämde vi oss för att fara till min morbrors stuga i Furugrund.

Ja det var säkert 23 år sen jag var där sisst. Jätte roligt var det att komma dit. Dom hade nu fixat en pool för några år sen, tror ni alla ungar badade...JO! Becca var oxå med och hon hade nog jätte roligt. Vi trodde det bara skulle vara fika, men dom bjöd ränt på mat där. Rökt aborre och gädda med potatis och äppel sås. Jätte gott. Sen var det ju fler av mina kusiner som var med oxå, trevligt och avkopplande. vi var väl hemma vid halv sju igen och då väntade pappa på oss. Han skulle lämna Mimmi( vi ska vara hundvakt) . Sen vart det inte så mycke gjort mer än att vi skrev en matlista för en månad, så vi måste handla i morgon. Och är det riktigt fint väder så ska vi nog  åka gummibåt.

sitter nu på jobbet och längtar tills i orgon vi nio, då blir man leding några dagar.

kram på er.

Av Isabella - 2 augusti 2009 22:50

Att man kan vara så beronde av internet. Så tur jag hade. Idag när jag komme till jobbet så min arbetsgivare att det fungerade igen. Tacj gode gud för  det.

Få se helgen hur har den varit då?

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards