Jag kan allt

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Isabella - 10 augusti 2009 15:25

Håller på att grilla kyckling i ung och sedan ska jag laga lite mat som är klar när Micke kommer hem. Idag blir det pölsa och rödbettor. MMM jätte gott tycker jag , trots att jag vet vad pölsa är gjord av. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Var ju tänkt att jag skulle på en fest , men som vanligt så vart inte festen av!!!! Skit trist tycker jag. Så jag tror jag ska försöka sitta vi dator och lära mig photo shop.... ganska mycke att lära sig. Och så kanske jag ska fixa ihop mina adoptions papper så jag kan kopiera dom imorgon och skicka det som ska skickas. Vi får väl se.... hur kvällen utvecklas. Kansk jag och Micke skulle behöva prata lite, men jag tor inte han vill det så vi får väl se. Jag tar då inte upp det. Vill inte vara någon tjat kärring presic. Vi hör sen kram på er som finns ute i stor vida världen.

Av Isabella - 10 augusti 2009 14:52

Idag komme det. En jätte onödig grej som hoppade upp ur hans mun, och till råga på allt så när jag frågade vad det handlade om så var det MITT FEL att denna diskution hade börjat????? Hur kan det vara det??? diskutionen var igån och jag frågade upp vad han menade med det han sa?? Men enligt han så menade han ingenting!!!VA VA VA

Hur kan man då sekunden innan säga att jag springer runt och klänger på människor och sen nästa sekund så var det ingenting.......?

Jag blir inte klok i huvudet, men det är ju det han säger i dom här tillfällen oxå...att jag inte är det. Så det måste väl stämma.

Iallafall så blir jag skit lessen när sånt här händer och vill bara förrsvinna från ytan av denna jord, konstig ,för jag vet att jag inte har gjort något fel men ändå känns det som det är mitt fel.

Har kännt på mig att vi håller på att halka tillbaka till något som jag inte vill tillbka till, och tyvärr så när jag känner det så blir jag nog för påig och försöker göra så mycke saker som han vill , fast jag inte vill men bara för att vi ska ha det bra och för att det handlar om att ge och ta i ett förhållande.

Men för mig känns det som jag snart är tom. Det har både Han och hon visat i sommar.Vad jag vill är inte så viktigt, det går göra en anna gång, men det blir aldrig.

Det är så jag tänker varje gång jag gör något jag inte vill.

-Ja men jag gör det den här gången så kanske vi kan göra något jag vill nästa gång.....men det blir inte.

Låter ju ganska fjantigt just nu när jag säger det och kollar på det men det känns i hjärtat som jag inte kan ge något snart...jag är tom.

Och då blir det nästan som jag vill fly... jag vill vara själv ,bara tänka på mig själv, göra det jag vill utan att någon saka förstöra det, villa att någon ska fråga vad jag vill och mena det och inte göra det för man måste!!! Vill prata med någon som är intresserad av vad jag har att säga.....

Det gör riktig JÄVLA ont i hjärtat när man känner att det inte finns någon rättvisa....

Iallfall så är det ju tur att det finns sms nu förtiden. Jag for på stan med gråten i ögat och tänkte att nu skiter jag i det här. skickade iväg ett sms och sa att han sårar mig, fick tillbaka att jag är överkänslig. Skickade inget mer, för jag vart så fundersam över hur han kan tycka det, men tillslut fick jag ett förlåt av han och en puss.

Visst jätte roligt och jag förlåter han, men jag har fortfarande inte fåt någon föklaring och det kommer jag aldrig att få.

Varför kan inte livet bara vara lätt och roligt????



Av Isabella - 10 augusti 2009 10:50

Jagg ligger etfer redan sitter i sängen än!!!! Måste upp nu så vi hörs sen. Skriver sen vad denna dag serverade. puss

Av Isabella - 10 augusti 2009 10:31

Vi sov fram till klockan nio. Sendan upp och göra sig i ordning för Rebbe skulle på cup. Det var skit varmt ute. Vi tog med oss mackor och dricka så vi skulle klara oss hela dagen. Rebeccas lag hade jätte roligt och dom van hela deras klass i cupen. Jätte duktiga trots denna värme. Vi träffade och Lollo och Stefan där. Dom var och kollade på deras ena dotter som oxå spelade. När vi komme hem så gjorde Micke kycklinburgare, jätte gott.....mmmmmm.

Efter maten så tog vi cyklarna och for mot Bergsbyn för att köpa en jätte glass.Tyvärr så började det regna ,jag hade med mig kameran, men det vart inga bilder.Väl hemma sen var det att vi tittade på film och sedan sängen.

Av Isabella - 10 augusti 2009 10:07

Efter som det inte blev någon fest på lördagen så bestämdevi att åka till stugan och klippa gräset. Vi ringde Lollo och Steffe och bestämde med dom att vi skulle grilla där på kvällen, så vi tog med oss allt vi skulle ha och for. Klippte gräset och sedan for vi och badade på stranden. Jätte skönt. TYVÄRR hade jag kameran hemma så det blev inga bilder från lördagen.

Vi grillade på kvällen och var och gicke en minder promenad. Senare på kvällen for vi ner till grillkåtan och kollade läget, det var kräftfiske. Jätte roligt. Vi hade med oss korv och grillade. Dom fick ganska mycke kräftor. Vi stannade nog fram till klockan elva. Sedan begav vi oss hem. Väl hemma så vart det sängen.

Av Isabella - 10 augusti 2009 10:00

Erbjöd inte så himmla mycke...jag skjusade ungarna till badet och sedan for jag och åt lunch för mig själv innana jag började jobba. Jobbade fram till nio. När jag komme hem så ringde Jörgen, tanken va att vi skulle träffas alla Mickes syskon hos Linda och Jörgen på lördagkväll , men Linda orkade inte det, hon ska ju ha barn vilken dag som helst.Så det blev int...synd jag hade verkligen sett framimor att träffa folk och ha roligt.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards