Jag kan allt

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Isabella - 11 augusti 2009 17:33

Har just varit ute och åkt inlines en liten runda, såg inte bra ut. Tror det var första gången och sissta gången.

Sitter nu och väntar på att Becca ska spela match, ska snart fara och cykla mot Sunnanå.


Av Isabella - 11 augusti 2009 15:36

Klockan ringde 6.00 idag, Micke upp som vanligt och jag låg kvar till halv sju. Sedan ut och börja tvätta. Städa och skurade mellan tvättnigarn, så jag hade ett rent hem och rena kläderv i halv tio. Perfect då har man resten av dagen kvar. Hade bestämt med en kompis att hon och hennes dotter skulle komma och äta lunch vi tolv så jag begav mig till Coop för att handla en paprika. Lunchen är nu avklarad och vi har varit ute och tagit en kortar promenad med dom. Nu har dom farit och jag har gjort plättar till Becca, för hon ska spela match idag , så hon vill äta tidigt så hon inte får mjältugg. Sitter nu och vet inte riktigt vad som ska ske nu. Håller på att sotera upp foton i datorn, kommer kanske ta lite tid innan jag kommer att lägga upp bilder igen, men det kommer. Måste gå nu men vi hörs sen.

Kram på er

Av Isabella - 11 augusti 2009 15:32

Jo så vart det. En långpromis  på en timme, brorarna runt. Var perfect väder för det. Måste väl säga att jag inte var så upplagd men man är ju tvungen att ta sig i kragen iblan. Och det är ganska skönt när man kommer hem.Efter vi kommit hem så gjorde vi fruktsallad och glass. Jätte mummsigt. Sedan dök mamma och Ove upp som gubben i lådan och då bjöd vi dom på kaffe och bulla. Sedan vart det att vi skulle se en film vi hyrt. Den var helt ok, en tjej film kan man väl säga. efter filmen så var det sängen som kallade.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards