Jag kan allt

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Isabella - 12 augusti 2009 21:32

Hej hej.....idag har jag haft en jätte bra dag. Steg upp vi tio och for och kopade lite papper till sökandet efter min mamma, sedan träffade var jag förbi Jörgens jobb med en hårddisk Micke hade fixa med och hämtade Mickes skor. Efter det for jag på stan och träffade VÄRLDENS BÄSTA VÄN. Vi åt en mycket trevligt lunch och pratade och pratade och pratade. Fy så skönt att bara kunna ventilera lite när man håller på att drunkna, allt känns mycke bättre sen. Jag är vid ytan igen och ska försöka börja simma lite nu. Camilla var ju så snäll med min man att hon stannade och gjorde palt till han, så hon och han åt palt. Efter middagen så satte vi på skit film och slö sov framför tv. Micke myste på med mig och det var mysigt. Camilla for hem vi sex och då for Micke ut och gick, så jag la mig bara ner och kollade på tv. Sitter nu på jobbet och har väl det ganska bra nu.

Puss puss på er alla...

P.S TACK CAMILLA FÖR ATT DU FINNS I MITT LIV

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards