Jag kan allt

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Isabella - 7 augusti 2009 10:00

Fick man sova till klockan nio idag, sen upp och så ska det stressa för att dottern ska fara och bada, och själv ska man och jobba. ska skynda mig nu och klä mig och sen ska jag skjudsa upp Becca och en kompis på badet. Skönt för dom att dom är så stora nu att man kan skicka dom på sånt när man jobbar. NÄ nu ska jag fara så ha det så bra nu. 

Av Isabella - 7 augusti 2009 09:32

Japp nu har den varit. jobbade först hela dagen fram till klockan fyra, hem sen och åt mina och Mickes goda köttbullar. Dom var skit goda.Men tuvärr så hade jag ingen gräddsås till, då hade det varit ultimat. Sen cyklade vi upp på is träningen. Det har ju som blivit en lite folkfest det där med is träningn, drykt 4500 åskådare var där för att kolla in det nya laget. Roligt !!! När vi for där ifrån så fo  vi och åten glass på Frasses inne i stan. Camilla och två av hennes pojkar var ocå med. Efter det bestämde vi oss för att hyra en film "Skotten i Knutby" HYR DEN INTE!! Inte värtpengarna ,man vet ju redan hur det gick och sen vasr det skit dåliga skådespelare. filmen hoppade hit och dit, man fick se film klipp från en dokumetär som har gått på tv oxå. NÄ den var skit dålig.

Sedan var det sängen. Blir lite att skriva nu när man jobbar dag, kvällarna vill man ju göra annat på. Nu idag ahr jag jobb från klockan tolv till tjugortt ikväll. Så jag åter kommer väl i morgon med mer tråkiga berättelser om mitt liv.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards