Jag kan allt

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Isabella - 5 augusti 2009 20:53

Har varit och jobbat hela dagen från klockan sju till fyra. Har ju varit super bra väder i dag. När jag komme hem så började jag och Micke med maten. Idag lagade vi fiskgratäng av harr som Micke hade fiskat upp. Det var skit gott. Efter maten så bestämde vi oss för att cykla sträckan Micke gick igår. Så vi tog och cyklade iväg. Rebbe var på fotbollsträning. När vi nu komme hem så komme vi på att vi var tvungen att förbereda maten imorgon, FÖR ATT DET ÄR FÖRSTA IS TRÄNINGEN I MORGON. Så dit ska vi ju. Jag jobbar ju hela dagen imorgon oxå. Så i satte igång att göra hemma gjorda köttbullar...mmmmm jätte gott. Nu sitter vi och väntar på Lyxfällan. Alltid lika roligt att se människor som inte fattar något om ekonomi. ram kram nu vänner så hörs vi i morgon. 

Av Isabella - 5 augusti 2009 20:51

Var inte så mycke att berätta om .Micke var super duktigt och gick en mils promenad. Själv gick jag och Camilla en pitteliten promenad runt halva A-torp. Sedan vart det inte så mycke mer.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards