Jag kan allt

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Isabella - 4 augusti 2009 13:27

Jo jag har varit och ätot lunch men den goc vän. Maten var skit men sällskapet var toppen. Sitter nu och funderar på vad jag ska hitta på nu.

Har ni inga förslag till mig.

Av Isabella - 4 augusti 2009 11:17

Ja dom ringde idag och sa att kan kunde få jobba onsdag, torsdag och fredag....jippi det var skit bra.

Av Isabella - 4 augusti 2009 11:06

Idag klev jag upp vi sju när Micke for och jobbade. Började tvätta och städa. Började rensa lite blad sorna vi har  i hallen. Fan vad skor jag har. Men nu vart det lite mindre efter jag var klar. Hat nu städat och tvättat. Funderar på att åka in till stan men jag vet inte vad jag ska göra där? Var som sugen att äta något med någon vän, men jag har så tråkiga vänner. Dom har aldrig tid. Men jag tänkte ja ghar väl aldrig visat hur jag bor så nu kommer det bilder.

Av Isabella - 4 augusti 2009 10:54

Jo jag gjorde nästan det jag sa att jag skulle. Sov fram till klockan halv ett. Steg upp och fikade en mindre frukost. Gjorde mig klar och for och handlade mat för en månad, oj oj oj så jobbigt det var att bära  upp maten för trappan. Sedan packade jag in all mat och delade det som skulle delas på. Efter det så var det daxatt börja laga mat tillm in lilla älskaling. Helgrillad kyckling och pommes fick han serverat. Inte illa. När vi ätit drog vi i väg och åkte båt i älven. Men det var inte så där super varmt. Men mysigt.Vi komme hem vi sju och då tog vi på oss gympa skor och for ut och gick en promenad med Mimmi. Jätte skönt var det. Sen var det inte mycke kvar på kvällen. Vi slöade en stund framför tv och sedan gick vi till sängs.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards