Jag kan allt

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Isabella - 13 augusti 2009 21:53

Jag vill lära mig det, med det blir aldrig kan någon hjälpa mig. Verkar ju hur kul som helst. Sitter på jobbet och kollar på tv, den ortoligt sexiga Persbrant är ju där.

Av Isabella - 13 augusti 2009 21:14

I morse när jag var här på jobbet så komme jag på attjag skulle skriva ett bra till min älskade. Som ni säker läst har vi haft det lite surt på sissta tiden och jaghar inte känt mig så där glad över det. Och efter som jag och Micke inte kan prata om allt så tänkte jag att jag skriver ett brev och förklarar allt.Och det gjorde jag. Det tog mig tre timmar att få ihop något som man läser på tio minuter, men jag ville inte han skulle få uppfattningen attj ag gnällde utan att det var känslor. Och det gick super bra. Han läsded det ikväll innan jag for till jobbet och vi pratade om det , och han var förstånde och rak mot mig.....TACK ÄLSKLING FÖR DET, för det enda jag vill är att vara mig själv och leva lyckligt med dig resten av mitt liv.

Idag för övrit har det inte hänt så mycke, jag har gjort smörgåståtor till en begravning jag ska i morgon, inte roligt. har myst jätte mycke med Micke idag och pratat.....en otrolig känsla att vi lyssnade på varandra.

Du Micke har växt otroligt de sissta året med mig, och snart kommer våran första bröllops dag.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards