Jag kan allt

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Isabella - 6 maj 2010 16:22

Hej pa er.

Sitter nu i Santiago. Det ar inte supervarmt med varmare an i sverige. Allt har gatt jatte bra. Men satan vad langt det ar hit.....  

Just nu ar det torsdag och vi ska fara in till santiago. Vi var dar en svang i gar men nu ska vi kolla laget ordentligt. Det ar hur stort som hels. Davids mamma bor jatte fint. Pa deras althan har dom vindrover till tak. Igar gick jag och Davids i sakert tre timmar i strack. Ont i fotterna fick man da. Men klart vart det om man vill se mycke. Alla ar jatte snalla och vanliga. Ikvall tar vi natt bussen mot min mamma och imorgon kommer jag att fa traffa henne. Vet inte hur det kommer att bli men spannade ar det.Kanslan att vara har ar helt otrolig, man ser ut som alla andra. manga tror ju att jag kan spanska och tycker nog jag ar hel konstig for att jag inte pratar....hahahahah

Na nu ska vi fara sa vi far se om jag far tag i nagon dator sen sa kan jag skriva mer. kram pa er alla sa hors vi.   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards