Jag kan allt

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Isabella - 14 maj 2010 01:25

Japp sa ar jag tillbaka i Santiago. Har varit  i fem dagar hos min mamma nu. Vi har bott hos min syster. Hon ar verkligen gullig och vi conectade direkt. Har varit med mamma varje dag och fatt se ett och annat. Hon ar ganska fattig och det var ratt jobbigt att se. Varje natt har det skakat i husen, men man larde sig efter tva att inte bl sa himmla radd. Dom har tagit mig upp i bergen och grillat och vi har varit i centrum och handlat. ag har lamnar minne till alla efter mig och jag har aven fatt med mig minnen. Detta kommer at vara en resa jag verkligen kommer att komma ihag. Alla har varit snalla och trevliga, men det ar ratt jobbigt oxa. Min mamma har berattat hur allt gick till och jag kanner att hon har haft det ratt svart. Men det ar svart for mig oxa, jag kan inte riktigt kanna for henne som jag trodde att jag skulle gora. Visst sa ar hon min mamma och det ar otroligt roligt att ha fatt traffa henne, men hon ar en okand person for mig och jag kaner nu att jag behover vara sjalv och kring min slakt som kaner mig. Langtar verkligen hem till Micke och Rebbe nu. Idag ar det torsddag och pa sondag aker vi hem...ska bli jatte skont....

Ha det sa bra alla nu sa skriver jag nar jag kommer hem

Kram pa er alla

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards