Jag kan allt

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Isabella - 22 maj 2010 13:27

Ja nu har vi varit på stan och inhandlat kläder till gumman. Tur hon inte är så himmla kräsen så det gick fort det hon bestämde sig för.   

Men nu sitter jag här och funderar på allt som hänt. Förre denna resa så har allt kretsat kring att jag skulle ta mig ner till Chile. Det har ju som varit en dröm att få träffa mamma och se vart jag kommer ifrån. Men nu då ?????    Vad ska jag sikta mot nu då? Nu har jag gjort det jag alltid har villa göra och nu finns det ingen mer dröm. Själv tycker jag att jag åstakommit det jag vill av mitt liv just nu. Jag är gift, jag har barn, ett bra hem, jobb och jag har varit till Chile. Nu måste jag ju sikta på något annat att jobba mot men vad.......

Jag säger det inte med sorgen i mitt hjärta untan mer en undran vad jag ska sikta på???

I hela livet tycker jag att man hr varit på väg mot ett håll , men nu är jag verkligen inte det.

Nä nu vet jag... jag ska ju lära mig spanska. jo det är det målet jag ska ha nu..... där komme den.   Jo jag ska ta reda på vem som håller i spanska kurser och sedan anmälamig så jag kan ringa till mina ny vunna släktingar. jo så blir det

Av Isabella - 22 maj 2010 10:38

Idag är jag det...jo för Micke har farit och paddlat kanot med sin bror Jörgen. Dom ska vara med i en tävling...hahahah 5 hela mil ska dom paddla och ingen har gjort det förr.....  

Men jag måste berömma dom för att dom gör det endå. Så nu har jag sovit fram till kl 10 och det var SÅ skönt. Nu sitter jag och Rebecca här och funderar på vad vi ska hitta på. Så jag har gett henne förslaget att fara och prova lite examens kläder. Man kan väl söga att hon är sådär peppad. Allt blir ju så mycke jobbigare med hennes gipsade arm. Men det blir nog det. Sedan blir det nog att träffa Lena och Anette ( en gammal vän) som kaske skulle komma hit idag.  

Tycker så himmla synd om Min gammla vän....hon ligger just i en separation och mår inte bra. så vi ska försöka hitta på något idag så hon får tänka på något annat än livet just nu.Ikväll blir det grillning hos Linda och Jörgen om gossarna kommer sig i mål någon gång. Tror jag ska försöka komma mig till Finnfors och se när dom går i mål i dag.   

Undra om jag ska göra banderoller och fixa en hejar klack till dom hahahaha nä skojade bara.....

Nä nu klä sig och fara mot stan.

Kram på eralla så hörs vi sen, förrhoppnings vis med bilder....

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards