Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

God morgon

Av Isabella - 8 augusti 2011 07:17

Tja......

Känner mig trött, har ont i ryggen, rastlös.....

Tror jag har gjort ett stor misstag?  

Tror jag har köpt fel madrass! Får så himmla ont i ryggen varje natt och vaknar tvåhundra gånge och vrider och vänder på mig hela tiden. Otroligt störande. Känner mig trött trött trött hela tiden nu den senaste veckan. Helgen kan man väl inte säga så mycke om.

Fredag: då var jag ut på kvällen med Stina och Jörgen. Vi hade rolig. Skulle nog kanske ha lyssnat på vakten som sa till mig att drick inte mer nu i kväll.

Just då tyckte man ju ....men vad FAN snackar han om?? HELT oförstånde var man ju och tänkte

- Men skärp till dig lilla vakt!!

Hahha men man kan väl säga att han hade nog rätt. När jag gick till taxin så försökte jag verkligen gå rakt efter plattorna på marken, gick väl kanske så där kan jag säga    

Lördag: Vart lugna. Klev upp kring tio på morgon. Sedan var det loppis för hela slanten fram till middag. Vi for över hela västerbotten.

Jo vi for förbi Boliden. Det var ju marknad där. Men allså så ledsamt det är att se. Man minns ju Boli´maknaden när man var lite. Den var ju stor med karuseller, mycke stånd, godis ,mat underhållning. Idag är det på HALVA skolgården typ max 8 försäjlings stånd och 2 mat stånd! Tragist att Boliden har dött ut så. Sedan var det ju lite roligt att dom skulle sälja "somalisk"mat som vi ville prova. Men vi hittade det ingenstans, så vi gick pch frågade. Till svar fick vi detta. Märk väl att det här var inskrivet i deras annons som fanns över allt och i tidningen om matern här. Iallfall till svar fick jag....

- Nä tyvärr så har tydligen "ramadam" infallit, så somalierna FÅR inte änns laga mat under denna tid, så det har skitit sig!!! Hahahah säger som Micke. Visst vet muslimerna när denna dag infaller. Stryk detta från erat program då!   

Söndag. Då stod vi på loppis HELA dagen med Rebbe och hennes fotbollslag på parken. Frös och huttade gjode vi. Själv drog jag på med en himmla onödig sak. En Big popper!!! Popcorn maskin....VARFÖR!!!!!

Grillning till middag och sedan var det soffan som gällde.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards