Jag kan allt

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Isabella - 18 augusti 2011 12:26

Tjena på er igen. nu har lunch serveringen stäng. Min serveingen serverade surströming till mina gäster idag. Otroligt gott, men oj vad mätt man blir. Det som är så himmla dummt med suring är så att man kan som inte bara gå och lägga sig i soffan och slappa en timme innan man plockar bort. Man måste ju typ göra det direkt och diska OCH ta ut sopor.

Men hur kul ärrr det?

Men nu är allt detta gjort så nu har jag HELA dagen kvar för att slappa.

Funderar nästan på att gå till sängen och sova en stund. Iallafall så har jag gjort klart bilderna från dopet i helgen och här kommer några.

    Storebror Sammy med flickvän   

   Faddrar moster och sambo!

   Detta är nytt för mig, handpåläggning. Teddy tyckte det var lite konstigt att alla skulle hålla honom på huvudet.  

   Storebröderna Elias och Tim läste två super fina dikter till Teddy

    En otroligt stolt mamma

  Efter dopet vart det kalas för 1-åriga teddy men pressenter och tårta ! 

      

Av Isabella - 18 augusti 2011 08:40

Ja typ det jag gör just  nu. Regnet öser ner och jag har egentligen en del saker att ta itu med innankl 11.

Idag har jag bjudit Anette och Ulle på surströming till lunch. Micke kommer oxå hem men han villeinte ha ströming, så här sa han:

- Men....jag vill inte äta det och fara och jobba sen!

Jag: Värför det spelar väl ingen roll?

- Ja men man kan inte äta och fara på jobbet och lukta!!

Man undrar ju vad det spelar för roll? Men jag tvingar ingen. Nä jag åter kommer till er på en stund när jag har gjort bort allt som ska göras.



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards