Jag kan allt

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Isabella - 1 augusti 2011 12:38

Japp klockan är halv ett och jag ligge grymt bra i mitt schema  

Tvätten är på g , skrivit matlista och storhandlat, städat.


Ändrigar i listan. sofie hade inte tid idag så det stryker vi. Nyklarna till garaget hade inte kommit in från den förra ägaren av garaget så det blir nästa vecka.


Det ända jag har kvar är att hjälpa mamma och ringa facket och det gör jag från mamma i efter middag när hon kommer  hem.

dessutom har jag hunnit röra ihop räkröran till kvälls middagen  

Efektiv eller va????

  

Av Isabella - 1 augusti 2011 08:40

God morgon på er. Idag är det måndag och jag känner mig upprymd och super trött på samma gång. Skulle kanske behöva sova en stund, men jag tror jag skjuter på det tills i kväll när jag får krypa i säng tidigt iställe.  Jag trummar på istället. Finns ganska mycke saker jag måste uträtta idag.


Fara och hämta nyklar till vårat garage ( som vi fått efter typ sju år!)

Träffa Sofie för fika

Tvätta

Skriva mat lista

Storhandla mat

Hjälpa mamma med ett samtal

Ringa facket


Så ni ser själva varför jag väljer att inte sova.  

Har oxå fått en super pytte liten finne mitt mellan näs hålen. Allså verkligen mitt på. Den gör så förbannat ont, så varje gång jag försöker att ta bort den nyser jag så ögonen ploppar ut.  

Blir lite irri och varför ska den komma just nu??

Nä nu ska jag börja fixa till allt jag ska fixa så jag har betat av listan innan dagen lider mot sitt slut.

Hoj på er !!!!!!    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards