Jag kan allt

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Isabella - 10 augusti 2011 08:44

Men hittade några till bilder jag vill visa....  


   Kola in denna prydliga kille. Visst var han söt med byxorna uppe vid öronen.

    Hos mormor fick hon alltid jöra roliga saker. Lilla gumman som nu bara är STOR!!!

     Kalle med  båda sönerna på middag

Av Isabella - 10 augusti 2011 07:43

Tjo ho på er

Morgon har nyss börjat. Tvätten är i maskinerna och tystande är stor, känns himmla bra. Går dagen var som den var.

Följetång garaget kan jag ju berätta.

Var ju då in för TREDJE gången och skulle hämta nycklar som dom nu hade letat rätt på och ring mig och sa att NU kan du hämta nycklarna till garaget.

Hämtade dom glad som tusan, hem och skulle då köra in min lilla bil i garaget!!!

MEN VAD FAN!!! Nycklen passade inte änns  LITE i hålet. Helt fel nyckel.

Allså man blir ju tokig. Har jag rätt nu att bli lite arg på dom. Har allså varit in tre gånger, vi betala för en hel månad garage fast halva månaden har snart gått

   Viss har jag LITE rätt att kräva avdrag på hyran OCH att dom får komma med rätt nyckel nu?? Eller???

Kvällen bestod av att fara och kolla på Skellefteå AIK första isträning för i år. Men typ vilken hocky stad vi är. 5600 personer kollade in dom nya och gammal spelarna. FANTASTISKT!!!

Nu till rubriken. Här kommer det lite bilder från förr.

Typ år är 1996-1997  

    Ibland funderar jag på hur jag fassnade för denna karl. Men när man ser bilderna så fattar jag varför, hur snygg är han inte   

    Fest i Amarnäs med svärmor och Sören

   Hos Joel

      Bröderna slank in på samma barna

  Stefan trodde ju kanska ofata att han var typ världens starakaste man i fylla, denna gång försökte han slänga upp Jonas på huven.

  Denna kväll hade killarna infört nytt mode.

Hahah ja det här var tider det. Roligt i efterhand at titta på och minnas.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards