Jag kan allt

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Isabella - 8 augusti 2011 14:36

..... just nu sitter jag och soretar i mitt huvud om jag hunnit allt jag skulle idag?

Måste nog lista upp allt för att se om allt är med.

1.Hjälpt mamma med att lämna in saker på Kupan, käck!

2.Skjudsat henne till fotvård, käck!

3.Fixat nyckel till garaget, nyckeln fans inte inne så den ska hämtas imorgon, käck!

4. Fixat mitt kontokort, käck!

5. Hjälp mamma att handla, käck

6. Ringt till facket och lämnat in uppgifter så jag får tillbaka pengar, käck!

7. Hjälpt mamma att ställa sig i bostadskö, gick inte från min dator så måste gå in där i morgon, käck!

8. Ringt till golv nissarna och bett dom för tredje gången att komma ,käck!

Tror det var allt faktiskt.....  

Har allvarligt fundera på att dekala våran bil till en "Här kommer hjälp på vägen" bil. Turen i oturen så har dom ställt in matchen Rebbe skulle spela idag så vi slipper stå ute och frysa ikväll. Istället blir det mys här hemma med "plast syrran och henns familj som är här uppe på besök. Trevligt.

Hoj på er så hörs vi sen.....

Av Isabella - 8 augusti 2011 14:34

Här kommer bild T


 

Trillat omkull


Vet någon VARFÖR denna har trillat?


Av Isabella - 8 augusti 2011 07:17

Tja......

Känner mig trött, har ont i ryggen, rastlös.....

Tror jag har gjort ett stor misstag?  

Tror jag har köpt fel madrass! Får så himmla ont i ryggen varje natt och vaknar tvåhundra gånge och vrider och vänder på mig hela tiden. Otroligt störande. Känner mig trött trött trött hela tiden nu den senaste veckan. Helgen kan man väl inte säga så mycke om.

Fredag: då var jag ut på kvällen med Stina och Jörgen. Vi hade rolig. Skulle nog kanske ha lyssnat på vakten som sa till mig att drick inte mer nu i kväll.

Just då tyckte man ju ....men vad FAN snackar han om?? HELT oförstånde var man ju och tänkte

- Men skärp till dig lilla vakt!!

Hahha men man kan väl säga att han hade nog rätt. När jag gick till taxin så försökte jag verkligen gå rakt efter plattorna på marken, gick väl kanske så där kan jag säga    

Lördag: Vart lugna. Klev upp kring tio på morgon. Sedan var det loppis för hela slanten fram till middag. Vi for över hela västerbotten.

Jo vi for förbi Boliden. Det var ju marknad där. Men allså så ledsamt det är att se. Man minns ju Boli´maknaden när man var lite. Den var ju stor med karuseller, mycke stånd, godis ,mat underhållning. Idag är det på HALVA skolgården typ max 8 försäjlings stånd och 2 mat stånd! Tragist att Boliden har dött ut så. Sedan var det ju lite roligt att dom skulle sälja "somalisk"mat som vi ville prova. Men vi hittade det ingenstans, så vi gick pch frågade. Till svar fick vi detta. Märk väl att det här var inskrivet i deras annons som fanns över allt och i tidningen om matern här. Iallfall till svar fick jag....

- Nä tyvärr så har tydligen "ramadam" infallit, så somalierna FÅR inte änns laga mat under denna tid, så det har skitit sig!!! Hahahah säger som Micke. Visst vet muslimerna när denna dag infaller. Stryk detta från erat program då!   

Söndag. Då stod vi på loppis HELA dagen med Rebbe och hennes fotbollslag på parken. Frös och huttade gjode vi. Själv drog jag på med en himmla onödig sak. En Big popper!!! Popcorn maskin....VARFÖR!!!!!

Grillning till middag och sedan var det soffan som gällde.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards