Jag kan allt

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Isabella - 16 augusti 2011 10:36

Här kommer veckans bild U


 

UNDERBAR

Teddy fyller 1 år och kombinerar dop/kalas

Av Isabella - 16 augusti 2011 08:45

Hoj....

Ligger just nu efter här på bloggen. Har missat bilden för veckan. Jag har den och den kommer under dagen.

Helgen har passerat och vi har varit på Teddys dop och i Innansjön men Sofie.

Lite fest vart det på lördag och natten slutade med ett bad ute i månskenet för mig och Micke.  

Detta var vad Rebbe trodde om mig när vi kom in. Efter som vi inte hade någon haduk ut så var jag ju tvungen att stiga upp och bra på mig mitt långa linne bara. Så det var ju typ blött.

Då tänkte hon så här:

- Men vad fan.... har hon legat i ett dike eller....?

Men direkt jag sa NÄÄÄÄ vi har badat så började hon skratta.  

Söndagen blev lugna och vi var inte hemma förrän vi middag. Soffan var ett faktum för hela familjen Lindgren.

Igår var det en "ta i tu" dag för mig. Det första var att fara på ett möte med ÖVERFÖRMYNDARHETEN. Det gick ju presic som jag förväntade mig. Mer jobb fram över. Sedan en super trevlig lunch med VÄLDENS mysigaste Moa. Vi åt och mätta och snick snackade en del. Tack Moa.

  

Efter det så ilade jag iväg till Arbestförmedlingen för att få lite tips om vart jag kan söka mig för att läsa spanska. Tipset vart CV på skeria.

Tog min "jolly jumper" och trampade dit. Allt gick som på en dans.

Så nu har jag satt upp mig på att plugga spanska på distans en termin. Me job allså. Men allt detta känns otroligt spännade och jag vill verkligen kunna ringa min mamma och mina syskon och förstå allt dom säger till mig.

Så nu har ni in hel uppsats på hur det har varit för mig.

Men jag lovar er att bilderna kommer senare idag.

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards