Jag kan allt

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Isabella - 5 augusti 2011 10:39

Japp mina vänner. Nu har jag börjat rensa i bilderna jag har på datorn. Så nu finns det en början till min fotoblogg. Gå gärna in och titta om ni vill på

www.fotomamma.bloggplatsen.se

 Pöss pöss det kommer mer bilder......

Av Isabella - 5 augusti 2011 08:35

Nu har jag funderat länge på vad jag ska göra med alla foton jag har på min dator.  

Jag tar ju en del bilder och jag vill som ha kvar dom , men jag har ju inte tänkt framkalla alla. Men nu har jag bestäm mig. Jag ska göra en sida där folk kan gå in och titta bara på bilder. Så nu börjar det stora arbetet med en FOTOBLOGG allá Bella. Detta kommer inte att ske över en natt utan jag kommer att säga till när den är klar.

Detta innebär att denna här bloggen kommer att vara en privat blogg och här kommer det bara visas privata bilder.

Nä nu ska jag kolla igen min bilder och kolla vad jag ska lägga ut.

Puss på er så hörs vi

  

  

Av Isabella - 5 augusti 2011 07:23

........ att vädret ska bli så här! Här har man gått och längtat efter att få ta en cider eller grogg på en veranda i solskenet typ hela juli, och när man ska få göra det så finns det ingen sol längre!!!  

Men det ska väl bli bra endå. Natten har varit rätt lugn och jag har sett det super underhållande pogramet Cake Boss. Allså kolla in det om ni har TLC. Vilka otroligt dina och coola tårtor dom gör.

Idag tror jag att jag ska fortsätta scanna in lite bilder. Tänkte visa er när jag och Micke träffades. DEt blir mitt upp drag i dag. Sedan blir det att gå till mor och träffa Åsa (min plast syrra) från Stockholm som har kommit igår.

 

Efter det blir det att göra i ordning sog för lite festligheter. Troligen inget märkvärdigt men ska bli otroligt roligt att komma sig ut och träffa folk. Jo föresten så vart jag så himmla glad i natt när jag gick ut på facebook. Då hade min syrra skickat ett kort till mig på min mamma och bror.

Gud vad jag längtar efter henne och han. Så det gör ont i mitt hjärta nästan.......  

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards