Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Tand uppdatering

Av Isabella - 16 september 2011 08:52

ÅÅÅÅ jag glömmde att berätta för er att nu har det lagt sig  

Igår kväll var smärtan på topp igen och jag bestämde mig för att droga ner mig själv. Tack gode gud för att det finns STORA piller  Gick med bestämda steg mot toans låst skåp, plockade ut en avledon 1 gig och en ipren 600 gram.

Tog min dricka och fick med våld svälja en och en. Jag är ju en ganska konstig kvinna egentligen. Jag gillar nämligen inte att ta medecin. Inte för att jag tror att det är farligt men jag är typ knäpp. Jag tar inte piller i onödan. Men nu kännde jag att det var dax för jag hade hela kvällen suttit och knuggat kinden så att jag var lite rädd snart att jag skulle gnugga bort huden   OCh vilken lättnad efter drygt 20-30 min. Värken försvann och jag kastade mig i säng för att hinna somna innan värken skulle komma tillbaka.

Men det gjorde den inte. Har sovit en super god natt och när jag vaknade nu i morse känns det mycke bättre. Tackar för det

Vet inte riktigt varför jag ogillar medecin. Som när jag skulle föda barn. Jag har fött båda mina barn utan smärtlindring. Inte änns lustgas har jag tagit. Jag kommer ihåg att med Rebecca tvingaden barnmorska in mig i någon dusch för att jag skulle blir lite smärtlindrad, men det vill ju inte jag. Så jag gick in och ut igen och sa

-Här vill jag inte stå!

Jag tror kanske att jag har en ganska hög smärttröskel kanske oxå. Men iallfall så nu känns det mycke bättre idag och jag hoppas detta håller i sig nu hela helgen och hela livet.


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards