Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

Mor och dotter

Av Isabella - 16 september 2011 21:10

Det är med glädje i mitt hjärat jag vill berätta att jag och Rebecca har haft en underbar dag tillsammans.   Alla som har tånåringar hemma vet hur svårt det kan vara att få lite tisd med dom. Och framför allt hur töntiga dom tycker vi vuxna är. Måste verkligen säga att Rebecca tror jag har varit extrem avi mot oss en viss tid. Men under sommaren här så har det blivit bättre och bättre. Hon vill väl kanske inte vara med oss jämt när vi vill men ändå mer nu än förr. Iallfall idag så hade dom en kort dag och hon kom hem kring 12. Ingent att göra gnällde hon om, så jag sa

-Men ska vi dra på stan och kolla in lite kläder. 

Hon svarade

-Ja det kan vi väl

 

Helt otroligt roligt att hon ville. Men innan vi for så var jag och hon och hämtade en bokhylla hos min mamma som Micke skulle ha. Fasen vad roligt vi hade medans vi konkade hem denn hylla. Rebbe skrek

-Jag orkar inget mer STANNA DÅ !!!!

Jag sa 

-MEn kämpa Rebbe kämpa.....

Men lite vilja och tjurighet så fixade vi det efter många pauser.

Sedan mot stan. På stan hittade vi två tröjor på rean, en till henne och en till mig. Sedan köpte vi jeans till henne. Medans vi väntade på att dom skulle sy upp jeansen så jag vi på Max och beställde en LYX milkshake. Allås vilken kalotibomb. KKände riktigt hur Blod venerna drog ihop sig    men den var RIKTIGT god!

 

Sedan bar det av hemåt. Vi mellanlandade hos mamma för att lämna lite varor. Hon är sjuk nu och såg inta alls pigg ut. Väl hemma skulle gumman prova sina nya byxor.

Citat från henne

Mammajaghar så himma stor rumpa!?

Nä det har du inte gumman!

Jo känn på den...!!

Hahahah hur tänkte hon då? Vi slutade denna mor och dotter dag i sängen kollandes på kort.

Jag älskar dig gumman !

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards