Jag kan allt

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Isabella - 2 maj 2011 21:42

Ja mina kära läsare, nu har jag gjort det igen !  

Stått och lovat er en massa kort och inte tagit ett ända på hela valborgsafton! SSÅÅÅ himmla dåligt av mig. Så nu får ni stå ut med det i ord. Som sakt så började vi kvällen nere vid älven med grillning av hamburagare med barnen. Vi och Jonas familj plussa att Camilla, Anette och två kompisar till Whan kom oxå. Det var ju trevligt och lite lite kallt.  

Jo jag kan ju varna alla er som har tänkt grilla bläckfisk......GÖR DET EJ! 

Whan och hennes två kompisar hade med sig torkade bläckfisker som dom grillade !! Allså förbannat vad det luktade!! Jag är fan inte känslig mot lukter men det lukade fan inte bra, men åt andra sidan så lukter ju säkert inte surströming gott för dom...hihihih

Sedan vart det hem och ringa till Joel och Louis. Vi fixade skjuds ,jag och Micke och Camilla och for dit. Allt som ska hända hände där. Vi tände en STOR brasa, drack sprit och öl, någon ramlade och gjorde sig illa, vi kissade ute i skogen, och skrattade en massa. Det var helt enkelt en jätte trevlig kväll med underhållning på hög nivå. 

Tack till världs folket och till vi andra som med verkade!    

Själv klart var dagen efter ett faktum och lettjan men skräpmat vart en självklarhet. Även idag har varit en himmla lugn dag och soffan har varit vårt andra hem, men inte för att bakfyllan höll i sig till idag utan för att vädret har varit så fruktansvärt tråkigt.

Nu sitter jag på jobbet och väntar på big brother.

Hoj på er

Av Isabella - 2 maj 2011 21:24

Tjo hoj ¨på er alla  

Har rensat min kamera på lite foton som jag tänkte dela med mig av

   Detta var mitt PUSS ägg som jag fick istället för ett påskägg   

 

  

Under påska helgen hade Micke kokat ägg till frukost och ritat fula gubbar på dom, det var väl lite roligt ?

  Skillnaden mellan mig och han är att jag fryser hela tiden, medanshan klär av sig hela tiden   

    Sängen är vårna främsta träff punkt i familjen Lindgrens. Här kan vi ligga och filosofera med varanndra alla tre

Av Isabella - 2 maj 2011 16:35

Här kommer bild G .

   GODA

 

Bakade blåbärsbullar här om veckan och dom vart super goda !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards