Jag kan allt

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Isabella - 11 maj 2011 20:23

Idag mina vänner har jag gjort något jag tänkt göra ett tag. Det kanske inte låter så himmla märkvärdigt för er ,och det är det väl inte för mig heller, men jag har gjort det iallfall.

Jag och Micke har cyklat till Solbacken köpcentrum.......  japp jag känner mig ganska mallig, för jag kan lova er. För en människa som inte tränat på ca ett halv år så är det FÖRBANNAT jobbigt. Men vi kämpade på bra. Vi tog ju förståss den STORA BACKEN "Solbacken, Ok backen" upp. Inte nog med att den är uppför, utan hela vägen från A-torp är det ju upp för. Hjärtat klappade fortare än det gjort på länge men men vi klarade det. Vi stannade ca efter 2/3 delar av backen och hånglade lite i gräset och pustade ut ordentligt. Känndes nästan som jag bestigt ett skit stort berg. Klappar mig själv på axeln och tänker långt där inne att jag kanske borde börja träna igen. 

    

Efter vi varit där uppe så tog vi stor backen ner igen och det gick fort kan jag lova. Vi hann brommsa in vid "Rondellen" för att kolla in lite seconhand saker. Sedan mot A-torp igen. Men inte hem om ni trodde det , utan vi fortsatte till "Jacks" för att köpa risnuddlar och en lite sväng in på "Myronas" . Men sedan for vi hem för då längtade Micke hem. Men en riktigt skön cykel dag. Väl hemma  kom jag på den fiffiga iden att jag skulle baka i morgon, så efter middagen kollade jag vad jag hade för saker hemma och skrev ner en handlingslista. Hoppade upp på min "Jolly jamper" och drog till coop. Väl hemma kunde jag INTE hålla mig från att börja så jag har faktiskt kastat ihop två kaksorter redan. Men i morgon kväll finns det goda kakor här om någon är sugen på fika, så ring ring om ni tittar förbi.

Nu är jag helt slut och tänker bara lata mig och förmodligen göra en tidigkväll.

Så god natt på er och inatt får jag sova i MIN SÄNG!!!! JIIIPPPPIIII FÖR MIN SÄNG   

Av Isabella - 11 maj 2011 03:55

Hoj på er

Klockan är nu 4. 00 snart och det kliar på mitt ben. Mycke iriterande. Inatt har jag sett ett konstigt pogram. Det handlade om kvinnor som PLÖTSLIGT fått svåra magsmätor och farait till akuten, och där har dom typ fött barn i byxan ???   Är detta möjligt???? Dom har inte gått upp i vikt eller haft några täcken alls??? Tänk omman har fått en sådan graviditet. Man är lika smal, mår bra, man böhöver inte vänta i dom där nio månaderan. En PERFEKT graviditet allså.

Och vilken överaskning det blir på lassa   Men jag diskuterade detta med min kollega och man undrar ju om dom fötränger alla tecken som möjligt har kommit? För något måste dom ju ha känt. Jag menar barnen sparkar ju ändå i magen? Men detta kan förmodligen hända och det verkar ju både konsstigt och roligt. 

 

Nu går jag mot två dagars vila och det ska bli skönt. Längtar FRUKTANSVÄRT mycke till lördag. då ska vi fara på SVERIGES största loppis i Luleå. Alla pratar om den och vi som är sådanna loppis människor har aldrig varit där. Så nu blir det av   

Bäst man tar på sig spenderar byxorna och har mycke utrymme i bilen för eventuella inköp. 

OCH jag hoppas på att vi ska hinna för bi en resturang som vi har ätit på förr och äta. Dom har så himmla god mat där. Men det blir trevligt. nä nu sk jag snart börja göra fika till mig själv och sedan bara att vänta på att min lilla söta vårdtagare ska vakna. 

Puss och kram på er så hörs vi snart.     

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards