Jag kan allt

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Isabella - 18 maj 2011 21:14

Hoj kamrater   

Idag har jag varit en maskin. Det är nämligen så här, min mamma har ett hus i Sjöbotten som hon ska sälja. OCH nu ska vi ha loppis där för att det finns jätte mycke möbler och saker som hon kan sälja. Då är det tänkt att vi ska sälja fika under dagen. OCH detta ska nu ske på lördag, så idag började jag dagen med att stressa iväg till affären hadla, hem och baka. Bakade från kl 10.00 - 15.00 , la mig i soffan i 40 min somnade DIREKT  

Sedan upp och värma rester, och sedan var det dax att fara till Sunnanås fotbollsplaner och plocka STEN!!!  

Det var typ otrösstligt mycke sten. Varje vår ska vi föräldrar och barn jobba lite och det är väl ok, men så ortoligt mycke roligare det hade varit om alla föräldrar kan hjälpa till, vi var i dag 4 stycken föräldrar( med mig och Micke)! Vart är alla????

Direkt från sten plockandet till jobbet . Så typ är det vila att få komma till jobbet. Men vi kan väll säga att vi hade då tur med vädret. Det har ju regnat en del idag, men när det var dax att plocka sten så sken solen upp och allt kändes mycke bättre då.

   

   Så det känns ibland som man går och går men kommer alldrig till något slut, det finns tydligen nästa alltid saker att göra. Iallfall mina läsare. Sprid detta vidar nu och hjälp mig.


LOPPIS I SJÖBOTTEN


DEN 21 MAJ KL 10-15


FIKA FÖRSÄLJNING !

SKYLTAT FRÅN FLYPLATSEN.

MYCKE GAMMLA MÖBLER OCH SAKER !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards