Jag kan allt

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Isabella - 4 maj 2011 07:07

God morgon på er  

Solen skiner med det är lite kalllt en då. Idag har jag lite fix och trix för mig. Jag ska hinna med tvättning, möte och matlagning. Det sua i det hela är att jag kommer inte att hinna sov något i dag. Och detta innebär att jag förkortar min kväll med ofantligt många timmar. Skulle väl kunna tänka mig att jag kommer att vilja sova redan vid 20 tiden. Följden av detta kommer då att bli att jag vaknar kring 6 i morgonbitti. Om det är bra eller dåligt har jag inte funderat på än.  Har haft på sista tiden en fruktansvärd längtan efter att fota människor eller barn. I veckan sa jag till mig själv att NU Isabella ska du ringa och göra dig meddlem av Skellefteå fotoklubb. För om du gör det så kan du ju låna studion på E4 och provfota lite.  

Efter jag skat till mig själv så letade jag upp sidan och skickade iväg ett meddelande till ordförande, frågade då om vart man skulle betala in meddlemskap. Men har INTE fått svar. Så jag måse nog ta och ringa igen. Det ska jag nog göra idag oxå, pluss attjag ska ringa facket och fråga om dom inte kan dra fackavgiften direkt ur mitt konto. Så lite pyssel finns det att göra. Nä nu ska jag fixa lite här på jobbet så då får vi höras sen. 

Kram på er   

Av Isabella - 4 maj 2011 00:25

Mitt första inlägg i min ny design blogg. Vet kanske inte om jag är riktigt nöjd men jag tror det. Men till sommaren kommer det en mer sommrig blogg. Iallfall så har jag hunnit se Big brother. Alls så himmla söta dom vart i sina ängla dräkter. Peter vill man ju bara ta hem och sätta på en pidistal och gullamed när man har tid i mellanåt. Han har vingarna på sned och så hans tatuerade kropp passar verklien med dom där vita trikåerna och linnet.....hahahah  

Nu väntar en otroligt rolig natt och sedan hem och sova. i morgon ska jag på möte med min bror, så vi får väl se om jag hör av mig efteråt .

Puss på er alla ! 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards