Jag kan allt

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Isabella - 15 maj 2011 20:17

Ja ha ser att det vart en jävla russ att läsa min blogg i dag när jag hade rubrik GRAVID.

Hahaha roligt tycker jag. Idag har jag faktiskt sovit gott. Började morgonen efter jobbet med att fara till Sörvalla för att se Rebbes lag spela mot clemensnäs, och för att hjälpa Micke att sälja fika. Matchen gick ju bra som bara den   Dom var hur duktiga som hels. Dom van med

6-1. Bra jobbat tjejor kan man väl säga.

Efter matchen var klockan 10 och jag och Micke tvärr for upp på loppis på Moröbacke. Men man kan väl säga att den sög fett. Efter det for vi hem och jag kröp ner i den SKÖNA sängen och sov. 

Ja inte så intressanta saker hände efter jag vaknat. Lagade surströmingt till middag och sedan soffan fram tills jag for till jobbet. Men en lyckad dag över lag och jag känner mig himma till ro.

Nu ska vi hjälpas åt och heja fram  Tre kronor så bänker er  framför tv nu och heja......

Ciao på er  

Av Isabella - 15 maj 2011 20:12

Här kommer veckans bild på I

  

ISABELLA ( jag)

Tänkte ni skulle få se hur jag ser ut i mina nya glasögon!

Av Isabella - 15 maj 2011 06:58

Ja man kan ju börja fundera om jag är gravid? Igår fick jag ÄTTE ont i mage rygg. fick lite mens ( men det kan ju tydligen ha) , idag när jag fikade fika jag plötsligt en känsla av att jag skulle spy. Fick verkligen svälja både en och två gånger för att detta skaulle lägga sig. Men om jag nu skulle vara gravid så undra jag ska stäma!!!   Jag ska ju då iallfall ha tillbaka vad det kostade att sterillisera sig (2000:-) i mitt fall. min arbets kamart är lite smartare än mig ,så hon tyckte att jag skulle sattsa på typ 100.000:- för sveda och värk. Vi får väl se. nu mot match. Micke står och säljer fika och är duktig.  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards