Jag kan allt

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Isabella - 9 maj 2011 21:40

Hoj

Måndagen är avklarad. Jag började ju dagen med en ögon undersökning hos en optiker.

En ung kille som troligen inte var en dag över 30. Trevligt lite små snygg. Själv klev man in där trött som bara den, och förmodligen inte den bästa andedräkten. Jag ångrade mig stort att jag inte svängde förbi och köpte tuggummi. ni vet när man tar sy test så är dom ju typ så himmla nära en att det är nästan på gränsen till intimt...eller så inte. Iallafall så känndes det pinsamt och jag försökte pata så lite som möjligt. Jag svarde på tilltal så att säga  

Som sakt så vat det, det jag trodde. Jag ser lie dåligt , men han sa att jag behöve dom bara när jag läser,sitter vi datorn,ser tv och kör bil om jag vill. Jag klarar mig även utan men och jag ville se lite skarpae så skulle jag ta glasögon. SÅ att så vart det. Jag beställde glasögon, så nu är jag en glasögon orm om ca två veckor  

Idag fick vi en skit roligt katalog från Sweden Rock Shop. Allså så många olika coola tröjor jag har hittat.

          

Fan jag vill som köpa alla men det går inte för en del är inte så billiga. Men det gröna linnet SKA jag köpa.

Hoj på era filurer....   

Av Isabella - 9 maj 2011 06:07

Tjo ho på er

Helgen harpasserat och jag har jobbat HELA helgen......  Sömnen har varit minimal för vissa skaer har behövts diskuteras. Men nu tittar vi framåt igen och det verkar lösa sig. Men denna helg har vi oxå varit och kolla på två loppisar. Gud vad jag längtar efter när loppisarna drar igång på riktigt  

Sommar loppisar är SÅÅÅÅ mycke bättre än på  vintern. Jag har oxå stor fyndat. Som ni har hört förr så försöker jag pyssla ihop ett litet "indiskt sov rum" Jag har ju hållit på med det ett tag nu, men jag har inte bråttom. iallafall så hittade jag på loppisen ett överkast. Det var för litet men jag tror jag ska be mamma hjälpa mig att sy på mer tyg å det passar. edan hittade jag ett par Skit ordentliga vinter stövlat med riktigt fårull innuti. Jag kommer ALDRIG mer att frysa om vinter kan jag lova. Hittade oxå ett litet indiskt foral som såg ut som ett cigg fodral. Men i det var det rökelse pinnar, jätte gulligt. Tände på en pinne när jag kom hem och Micke och Rebbe började klaga direkt att dom vat yra och fick svårt att andas....  

Skärpning...och tjoller tyckerjag.

Sisst men inte minst så hittade jag två lycktor. Så allt detta kosta mig 150:-

Billigt och bra.

Igår bestämde vi att vi skulle ta middagen utomhus. så vi packade ner allt och tog morikan och drog upp till vitbergsbacken. Där finns det en jätte fin grillstuga med bänkar och eldstad. Det syntes att det har vairt valborgs. Det var burkar ÖVERALTT och skräp. Så jag ryckte in och kände mig som en hel natur aktivist och städade upp och stökade till.

Mogenhets täcken kanske ?

Tänkte bjuda på lite bilder från grillstunden.

     


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards