Jag kan allt

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Isabella - 19 maj 2011 20:59

Livet har upp och ner gångar, men oftast om man tänker tillbaka så är den nästanalltid det ROLIGA man kommer ihåg. Viss är det ganska fantastiskt. Just nu så går väl mitt lilla tråk/roliga liv på som vanligt. Att ha en tonårs dotter är kämpigt, men vi tar en dag i taget  

Idag efter jag sovit , bakat och tagit mig en varm dusch så upptäckte jag en grej i min säng.

   

En super snygg kille som låg där och myste. Visst är det ganska fantastiskt att man tycker sin karl är lika snygg och sexig som David Beckham fortfarande efter 15 år med varanndra och fast man har sett varandra FLERA FLERA FLERA gånge.....hihihih  

Jag hoppas verkligen att han ser så på mig oxå fortfarande...undra vem han skulle vilja likna mig med.......

   

Ja tror jag måste fråga han, men det jag vill komma till att om man känner så så måste det väl vara kärlek? eller?

Iallfall så har jag svamlat klart nu och ville baa bjuda på en till bild.

Tänk vad man vet lite om vissa människor.

 


Av Isabella - 19 maj 2011 06:08

God morgon på er. Idag ska det fortsättas baka.....känns väl kanske så där med tanke på att jag har jobbat i natt och behöver sova en del idag. Det betyder att det blir lite stressigt. Men det får väl gå för denna gång.  

Idag känns det lite som huvudet värker och jag känner mig sliten. Men hoppas det beror på vädret. Just nu spöregnar det här på jobbet.

Lite mysigt är det!

Nä nu får vi höras senae eller ikväll.

Hoj!  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards