Jag kan allt

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Isabella - 10 mars 2012 08:44

Tjena vänner och ovänner

Lördag coh solen skiner starkare än någonsin ute. Dagen ska bjuda på en stan tur, hockey och fest idag. Känner mig satans upp rymmd över detta. Har inhandlat skor som jag visade er. Men måste föresten berätta för er att jag vart kissad på direkt....hahahah  

Köpte ju dom dör skorna för 199:- och var rätt nöjd. Men dom var ju inte riktigt vad jag ville ha men helt okej. Iallfal så for jag och Mcke igår på en loppis här i stan och vad fan ser jag???!!!!  

Jo precis sådanna skor som jag ville igentligen ha och i skin, vad tror ni dom kostade???


10 KRONOR   

Man blir ju fan kissad på !!!!

Men vad göra köpt är köpt och jag var ju förbakst snabb på kasta bort kvittot. Funderar på att fara tillbaka och köpa dom där för 10 kr oxå, men Micke blir väl tokig på mina skor . Manen i huset har farit och fiskat idag så man är ensammen idag oxå. Sitter just nu i min one pice och är som förlamad. Ska snart ta av mig den och börja röja lite här hemma och sedan dra mig till stan. hittad denna video om "Sveriges man" PERSBRANT. kolla in dom få sekunderna i slutet av filmen när han visar sin mage   Helvetet vilken karl!!!!!

Hoj 

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards