Jag kan allt

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Isabella - 24 mars 2012 03:46

Trött som bara den, men skam den som ger sig. Har nu suttit och kollar runt lite på tatueringar. Vill så himmla mycke göra en till bak i ryggen. Idag for jag och Camilla/Sandra till en tatuerar här i Skellefteå.Camilla vill göra barnens namn. Så hon bokade tid. Lite roligt var att i den studion vi var så var det en kille och hör och häpnad.... en tjej som tatuerade. Det är ju inte så super vanligt att tjejer gör det.Egentligen ganska konstig för det finns ju hur många tjejeor som är bra på rita. Iallfall så kändes det som ja...att jag ska nog spara pengar och göra något mer  bak i ryggen.

   

Vet inte riktigt vad jhag vill ha än men jag vet typ att jag vill den ska gå från svanken och upp till min axel. Stjärnor är rätt snyggt, eller en typ av ranka av blommor, eller så har jaf en fantasi av en skyldpadda som gott från svanken och upp till axeln så man ser hans spår...ja jag vet inte riktigt än men jag ska fundera ordentligt på detta.  



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards