Jag kan allt

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Isabella - 15 mars 2012 22:51

Tjena och god kväll läsare.

Har hoppat bloggen igår pgr av att jag hade datorn hemma. FÖRLÅT mig!

Det har väl inte hänt så himmla mycke i veckan. Gör idag men femte natt och jag är så trött så jag håller på att fallaihop.

Just nu är jag inne i en period när jag inte sover bra alls. Vaknar typ 500 gånger på 4 timmar, vrider och vänder mig och känner typ paniken för att jag inte sover. Liksom en ond cirkel bara.

Tur som  bara den att mitt jobb ska kalla mig till en läkar kontroll strax så kanske läkaren kan ge mig några tips.

Ibland när folk frågar hur det går att jobba natt, berättar jag ju att " ja jo det går fint men att jag har problem att sova på dagarna. Då säger NÄSTA alla......

-JA men DU måste försöka sova på dagen annars så kommer du inte att orka??? 

JAG VET DET REDAN!!!! Jag vill liksom sova men det går inte.............

Färdig klagat av mig nu.

Iallafall så igår fixade jag till en gudomlig middag hemma. Det vart INDISKT på fusk viset.

Jag har ätit indiskt typ 4 gånger förr på resturang och det är ju fan SUPER GOTT!!!

Så i går ville jag göra lite mys hemma för min familj så jag drog till affären och handlade detta...

   

Hade verkligen inga förväntnigar på att det skulle smaka som på resturang MEN det var fan inte långt ifrån  

Förbannat om jag får skriva så så gott det var. Jag gjorde två rätter. En med fläskfile i och en med kyckling, köpte naan bröd och ratta sås.

Verkligen super gott och för er som gillar indiskmat rekomenderar jag dom här produkterna väldigt starkt.

DEt vart så mycke mat att jag hade turen att få äta det igen idag.....

Nu kommer helgen och jag ska fan bara slappa. Försöka sova så mycke som möjligt och så har jag tänkt PREMIÄR grilla. Förbannat vad jag längtar efter grillat och en grillad majskolv.

Nä nu ska jag krypa ner under min filt här på jobbet för jag fryser så näsan är blå och slö titta på tv.

Puss och kram på er tills nästa gång   

   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards