Jag kan allt

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Isabella - 11 mars 2012 10:05

Tjena och god morogn allaskitar där ute i cybervärlden.

Söndag och helgen har passerat som en orkan genom Skellefteå.Igår var det första slutspels matchen och det gick ju bra, inte PERFEKT men bra. Efter denna fantastiska hockey debut började TJEJ FESTEN !

Men allså så himma trevligt vi tjejor kan ha. Mycke skratt och mycke snack. Att vi tjejor får träffas snacka lite skit om våra FANTASTISKA karlar är ju typ det trevligaste som finns. Tog oxå lite bilder med min finaste telefon MEN jag är inte riktigt full lärd när det gäller mobilen. Gjorde ett försök att ladda ner bildern till bloggen MEN misslyckades totalt. Så om jag hinner idag ska jag föra över dom till datorn och lägga ut dom ikväll.

Sedan skulle jag oxå villja höja glasset för typ det nya (lite fräschare)  stället KUNGSGRIlLEN ! Allså vilka goda kebaber dom har  där. Nästan som på Parslivs tiden.

Gillar skarpt och dom arbeter skit fort, man beöver inte vänta länge ska ni veta. Nä nu ska jag gå och gossa ner mig i sängen med gubben men vi kan ju höras sen om ni vill.....eller........jo viskt kan vi det.



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards