Jag kan allt

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Isabella - 13 mars 2012 20:30

God kväll

Förbaskat så trött jag är just nu, och jag har ju endast 12 timmar kvar   Idag började ju dagen med att jag var tvungen skjudsa Micke först till doktorn och sedan hem och packa in sur ungen i bilen och skjudsa henne till Vitberget för friluftsdag. Sedan hem och lägga mig.

Jag komme mig väl inte i säng förrän kl 10 och då ni då var man ju över trött och det kröp bara i kroppen, vred och vände mig i en timme innan jag somande. OCh vakande igen vid halv ett.

Så ALLDELES FÖR LITE SÖMN ska ni veta........

Efter maten var man ju trött som bara den och då komme Micke med en bra ide att vi skulle lägga oss i soffan och se film och vila.

Ja okej tänkte jag då kan jag sova (brukar ju ha super lätt för att sova till film) fram tills jag ska fara.

Men vad händer???? Jo han slår på typ världens bästa film, det är en sannings film och den är hemsk...

Se den jag lovar er ni kommer inte bli besvikna.....

 

DEn handlar om Sudan om en krimenell kille som blir troende och vill göra något bra av sitt liv, han åker till Afrika och försökaer hälpa föräldralösa barn och han slåss mot rebellerna....

Det är en sann berättelse och man känner verkligen hans förtvivllan och ilska.

Detta är den riktiga killen som han spelar


   

   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards