Jag kan allt

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Isabella - 16 mars 2012 10:15

God morogn på er

ÄNTLIGEN så har jag gjort bort mina fem nätter i rad.......

Fan vad drykt det är när man inte kan sova ordentligt. Men hoppas verkligen på att få träffa denna doktor snarast, så kanske han kan ge mig något sov tips.

I helgen kommer det inte att hända så hemskt mycke. Ska ABSOLUT försöka sova så mycke som möjligt och det roligaste med alla är att jag är ledig i 7 dagar nu. Så till veckan hade jag tänkt försöka ge mig på en


GIGANTISK VÅRSTÄDNING

Kom nu ihåg att jag skrev "FÖRSÖKA" mig på den.

Har helt glömt bort att jag rökt, har oxå tappat räkningen på hur länge jag har varit rökfri. Förra helgen när vi var ut så var jag faktiskt lite avis på dom som fick gå ut och röka... 

Men inte så att jag längtade och dereglade utan mer att "ja vad trevligt det hade varit om jag fick oxå gå ut".

Men måste säga att det känns fortfarande bra. Förmodligen har jag bestämt mig denna gång efter som det går så himmla bra för mig.

Nä killar och tjejor nu blir det en dusch och sedan en tripp till stan för att förhoppningsvis träffa Molly mus  

Nä jag skojar hon heter inte "Molly mus" hon heter Molly och är Mickes pappas tjej. Jag hoppas hon har tid för en lunch så vi kan skit snacka en stund. 

Kram på er alla   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards