Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

En gång till

Av Isabella - 12 mars 2013 08:25

Tjena mittbena läsare !

Nu skriver jag inte detta för tredje gången och jag HOPPAS verkligen att det går nu. Sidan har tydligen haft en del problem idag, men nu verkar det vara som vanligt.

Iallfall så har helgen passerat och vi har varit i Piteå på hotell weekend. På dagen var Dollar Stor ett givet besök. Allså vilken fantasktisk affär detta är  Allt är nästan billigt och det finns HUR mycke som helst att välja på!  Mitt super fynd var svart vanliga runda tallrikar och dom kostade inte mer än 10 kr st   JÄVLAR var nöjd jag var hela lördagen över dom. Sedan bar det iväg mot hotellet och träffa dom andra som skulle följa med på denna musik och ätar helg   

Ja i det stor hela finns det inget att klaga på kanske, maten var god, underhållningen var SUPER BRA och sällskapet fick mig att skratta så vad mer kan man önska sig???

 

SVENSKA RIVIERAN PÅ VINTERN !

Hotellrumet vårat och Rebbe och hennes kompis hade ett eget med en dörr mellan oss.

   

Lite förfest hos familjen Lingren pgr av att jag var den enda med en balkong. Och rökning är ju givet!   

 

Ungefär 40 min efter man satt sig vid bordet och vi ska få in det vi beställt till maten (drickat) så kommer en servitris och RÅKAR spilla ut en hel ÖL över mig    Rädd och skamsen som hon blev kunde man inte bli sur, utan jag sa det gör ingenting men jag måste gå och BYTA kläder. Så min kläning som jag tänkte ha fick hänga på stolen hela kvällen och istället fick jag ha på mig varg pälsen och jens

 

Men sedan kom underhållnignen igång och det var FANTASTISK ! Och vilka killar och tjejor det var med i den..... ögon godis för alla så att säga.......    låter jag som en snusk tant nu eller ?????

         

ÅÅ Micke min min kunde INTE låta bli att äta från barn buffen, en burgar slank ner oxå !

 

Kvällen slutade för oss när vakterna komme och sa....

- Nu förstår ni måste ni gå...ni är sist och vi vill typ hem oxå.....   

En svän ut och röka och då var Micke TVUNGEN ATT prova SNÖSKOTERN som stod utanför entren!

     

Sedan kräp vi i säng allihopa och vaknade till en super frukost med allt man kunde tänka sig och glatt humör. Innan vi for hem drog vi på Skeppet och spelade min golf på inne barnan. Trevligt och avslppnade. Det enda störrande var dom föräldrar som lät sina typ 3-7 åringar springa runt på alla barnor när man spelat . Dom verkar tror att om man sätter sig ner i fikar i två timmar så tar andra hand om barnen..??? Konstigt ???

             



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards