Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Lätt lurad eller ??

Av Isabella - 23 mars 2013 06:37

Tjenis penis på er.

Sitter nu på mitt gammla jobb och har klarat av försa natten..jjiipppiii   

Jag har varit tapper men nu när jag tok slut och längtar verkligen hem till min ÄLSKADE SÄNG!

Inatt kommer jag oxå att få jobba med min older kollega Sara. Ska bli SÅÅÅ roligt    

Vill görs ett litet inlägg om att åka buss. Allså jag har ju köpt mig ett buss kort och nu har tydligen Skellefeåbuss bytt system till ett nytt..... roligt för dom...eller så inte, för det fungerar typ aldrig näste mellan stan och bussen till Moröbacke! Det som är bra är att jag spara resor på det och det är ju inte fy skam !

Så jag vill uppmana er som åker en del buss köp ett busskort om manfyller på med resor för det är klart värt det. Man åker då nu iallfall nästan gratis varannan resa   

Sedan till dagens fråga?

ÄR JAG LÄTT LURAD ?

Är dom här bildera verkliga'? Det sägs allså att det finne en hundras i Taiwan som ser ut som pandor? Jag gogglade och hittde dom här.

   

Vad tror ni?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards